Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 13:25Rolf: (t+)
Underbar beskrivning, flygande muterad groda 😀 😀 😀
Rolf: (t+)
Underbar beskrivning, flygande muterad groda 😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 14:00Jag har också någon slags kärleksrelation till dessa grymtande orcher. Kommer sig nog av allt Warcraft II spelande.
Jag har också någon slags kärleksrelation till dessa grymtande orcher. Kommer sig nog av allt Warcraft II spelande.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 14:07Varför har de inte i reklamen gjort det möjligt att hugga huvet av den?
Varför har de inte i reklamen gjort det möjligt att hugga huvet av den?
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 16:55Låter den också? Tänk vilken härlig ljudeffekt om man får klippa av den med en sax - apropå grodor ...
Låter den också? Tänk vilken härlig ljudeffekt om man får klippa av den med en sax - apropå grodor ...
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:25Tänkte bara tipsa alla som "scrollar med att klicka med pekaren på sidorna" - använd spaceknappen(den som gör mellanslag alltså) för att bilden ska röra sig nedåt så blir livet genast lättare för många av er... Vill ni sen att bilden ska röra sig uppåt s
Tänkte bara tipsa alla som "scrollar med att klicka med pekaren på sidorna" - använd spaceknappen(den som gör mellanslag alltså) för att bilden ska röra sig nedåt så blir livet genast lättare för många av er... Vill ni sen att bilden ska röra sig uppåt s
Quote from Camilla Maunu on 5 December 2010, 20:38Ett tips till Olle kan ju vara att meddela användarna om reklamblockering likt andra sajter.
Ex. "Vi har upptäckt att du blockerar annonser. SweClockers.com finansieras av annonser och vi arbetar aktivt för att hålla dessa så relevanta och givande som mö
Ett tips till Olle kan ju vara att meddela användarna om reklamblockering likt andra sajter.
Ex. "Vi har upptäckt att du blockerar annonser. SweClockers.com finansieras av annonser och vi arbetar aktivt för att hålla dessa så relevanta och givande som mö
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:22Jag håller med Alfred, det kan vara bra att informera om att man påverkar sidan negativt genom att använda ad-blocker.
Jag använder en form av reklamblockering, och har inte tänkt på att det påverkar funbeat.se på de sätt som jag nu blivit upplyst om ge
Jag håller med Alfred, det kan vara bra att informera om att man påverkar sidan negativt genom att använda ad-blocker.
Jag använder en form av reklamblockering, och har inte tänkt på att det påverkar funbeat.se på de sätt som jag nu blivit upplyst om ge
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:43Ni tror inte de som irriteras av reklamen och blockerar denna endast blir mer irriterade av ett sådant meddelande?
Man kan ju hoppas på motsatsen, men risken finns.
Ni tror inte de som irriteras av reklamen och blockerar denna endast blir mer irriterade av ett sådant meddelande?
Man kan ju hoppas på motsatsen, men risken finns.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 07:59Jag tror att det är väsentligt att BB får ta del av den negativa feedbacken på annonsen. Oavsett så var den ett skräckexempel. Den var för stor, för påträngande och hängde webbläsaren ofta medan den laddade om, för varje sida. Jag tror att den gav dem mer
Jag tror att det är väsentligt att BB får ta del av den negativa feedbacken på annonsen. Oavsett så var den ett skräckexempel. Den var för stor, för påträngande och hängde webbläsaren ofta medan den laddade om, för varje sida. Jag tror att den gav dem mer
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 11:16Hmm, med tanke på att jag har bredbandsbolaget och deras egen annons segade ner funbeat för mig borde jag kanske klaga...
> Själv har jag aldrig klagat på annonser på fb förut och hade jag kört med > adblock normalt hade jag inte sett den alls. Men den p
Hmm, med tanke på att jag har bredbandsbolaget och deras egen annons segade ner funbeat för mig borde jag kanske klaga...
> Själv har jag aldrig klagat på annonser på fb förut och hade jag kört med > adblock normalt hade jag inte sett den alls. Men den p