Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 12:46Inte för att det förringar hennes insats, men hon sprang med en egen farthållare! Kan inte vara helt lätt att hitta en farthållare i det tempot :-). Det som har förvånat mig lite tidigare har varit hur hon har haft råd att vara proffs, en proffstränare, e
Inte för att det förringar hennes insats, men hon sprang med en egen farthållare! Kan inte vara helt lätt att hitta en farthållare i det tempot :-). Det som har förvånat mig lite tidigare har varit hur hon har haft råd att vara proffs, en proffstränare, e
Quote from Catharina Brattlin on 21 January 2011, 12:51Mig veterligen är hon väl gift med sin tränare? Som antagligen jobbar så att de har råd?
Härligt ödmjuk löpare är hon iaf. Jag har träffat henne. 🙂
Mig veterligen är hon väl gift med sin tränare? Som antagligen jobbar så att de har råd?
Härligt ödmjuk löpare är hon iaf. Jag har träffat henne. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 12:57Sylvia, ja någon diva verkar hon ju definitivt inte vara! Men enligt marathon.se "Lars Andersson har tagit tjänstledigt från sitt arbete som idrottslärare för att kunna vara med Isabellah under varje träningspass."
Fast nu är hon ju så himla bra, och at
Sylvia, ja någon diva verkar hon ju definitivt inte vara! Men enligt marathon.se "Lars Andersson har tagit tjänstledigt från sitt arbete som idrottslärare för att kunna vara med Isabellah under varje träningspass."
Fast nu är hon ju så himla bra, och at
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 13:01Leif, det är väl klart man kan leva på en lön om man verkligen vill. Angående harar är det inga som helst problem att hitta herrar i Kenya som springer på Isabellahs tider. Förövrigt bor dom väl mer eller mindre gratis i Kenya. Barnflickan är väl hennes s
Leif, det är väl klart man kan leva på en lön om man verkligen vill. Angående harar är det inga som helst problem att hitta herrar i Kenya som springer på Isabellahs tider. Förövrigt bor dom väl mer eller mindre gratis i Kenya. Barnflickan är väl hennes s
Quote from Catharina Brattlin on 21 January 2011, 13:08Aha, det visste jag inte. Men det jämnar nog ut sig i slutändan mtp prispengar?
Diva, nej. En mer ödmjuk person är svår att hitta. 🙂
Aha, det visste jag inte. Men det jämnar nog ut sig i slutändan mtp prispengar?
Diva, nej. En mer ödmjuk person är svår att hitta. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 13:15Penninggirige Leif kanske skulle satsat på Bella på oddset så hade han inte behövts sitta och muttra om pengar 🙂
Men det vore kul för svensk långlöpning om hon börjar synas mer i media nu när hon är en världsstjärna. Inte för att TV3 och dylika skulle
Penninggirige Leif kanske skulle satsat på Bella på oddset så hade han inte behövts sitta och muttra om pengar 🙂
Men det vore kul för svensk långlöpning om hon börjar synas mer i media nu när hon är en världsstjärna. Inte för att TV3 och dylika skulle
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 15:05Tjoho,
snacka om att hon är bra och hela tiden blir bättre.
(t+)
Tjoho,
snacka om att hon är bra och hela tiden blir bättre.
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 15:13De finns få personer som inte tål mängd. Det brukar vara pass i hög fart som orsakar skador. Att däremot hitta tid till att utföra alla de där mängdpassen är en helt annan sak (om man räknar med extra måltider, ombyte, resor, sömn osv). Tror det är svårt
De finns få personer som inte tål mängd. Det brukar vara pass i hög fart som orsakar skador. Att däremot hitta tid till att utföra alla de där mängdpassen är en helt annan sak (om man räknar med extra måltider, ombyte, resor, sömn osv). Tror det är svårt
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 18:46X-tra roligt är väl att hon är här med oss andra på FunBeat oxo....Å jag tror nog att hon läst våra rader å tycker att vi är kuliga "träningskompisar"....hehe.
Eller hur "Isa"....???????
X-tra roligt är väl att hon är här med oss andra på FunBeat oxo....Å jag tror nog att hon läst våra rader å tycker att vi är kuliga "träningskompisar"....hehe.
Eller hur "Isa"....???????
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 21:48G-man - det är ett av mna bästa löparminnen också, när du sprang med Isabellah! Jag var med i samma lopp och hade äran att få bli varvad av er och även höra din berättelse efter loppet. Stort, var ordet 🙂
G-man - det är ett av mna bästa löparminnen också, när du sprang med Isabellah! Jag var med i samma lopp och hade äran att få bli varvad av er och även höra din berättelse efter loppet. Stort, var ordet 🙂