Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIsabellah!
You need to log in to create posts and topics.

Ja Micke det var väldigt off topic. Vill du diskutera doping kan du väl ta det i en egen tråd - skapa en spinoff som det så fint heter. Jag ser ingen anledning till att koppla ihop Isabellah och dopning, vilket du indirekt gör när du kapar tråden så här.

Sverige har Bragdmedaljörer som har både dopat sig o tränat med landslaget under avstängningen.
Att tro annat än att dopingen är utbredd inom friidrotten ÄR naivt.

Appropå Everlöf och Gavelin..

Det är väl ganska naturligt att det inte blir så stor hysteri i Sverige för att Kenyanska vinner en mara oavsett vilket pass hon än råkar äga. (dom håller ju svensk elitklass redan som tonåringar 🙂 )

Däremot om hon hade v

Min idol.

"Ja Micke det var väldigt off topic. Vill du diskutera doping kan du väl ta det i en egen tråd - skapa en spinoff som det så fint heter. Jag ser ingen anledning till att koppla ihop Isabellah och dopning, vilket du indirekt gör när du kapar tråden så här.

Apropå att marknadsföra sig:

Lite är det väl en fråga om hur man är som person. En del personer når ut rätt lätt och är glada och positiva. Eller kaxiga eller något annat, men utåtriktade i alla fall. Sedan kan man så klart bättra på det med mediatränin