Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:27"Vilka aktiva friidrottstjejer har vi just nu? De enda jag kommer på är systrarna Kallur och de verkar vara skadade hela tiden, de är väl avskräckande om några?"
Det är väl bara Susanna som håller på fortfarande? Eller? Susanna och Klüft tränar tillsamma
"Vilka aktiva friidrottstjejer har vi just nu? De enda jag kommer på är systrarna Kallur och de verkar vara skadade hela tiden, de är väl avskräckande om några?"
Det är väl bara Susanna som håller på fortfarande? Eller? Susanna och Klüft tränar tillsamma
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 00:32Ja, det är synd att det inte är funbeat.se som sätter den mediala agendan.
Då hade det blivit ordning på torpet.
Ja, det är synd att det inte är funbeat.se som sätter den mediala agendan.
Då hade det blivit ordning på torpet.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 06:31Är Klüft igång fortfarande? OK, då känner jag till två.
Men sedan undrar ja om inte en viss 10000 m-löpare, svensk och kvinnlig var rätt dålig reklam för längre distanser och kvinnor och särskilt för de yngre. "de får bara ätstörningar"?
Är Klüft igång fortfarande? OK, då känner jag till två.
Men sedan undrar ja om inte en viss 10000 m-löpare, svensk och kvinnlig var rätt dålig reklam för längre distanser och kvinnor och särskilt för de yngre. "de får bara ätstörningar"?
Quote from Inger Gustås on 23 August 2011, 08:55Stort + 1 på Tomas!
Stort + 1 på Tomas!
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 10:27Go, Musse!!! 🙂
Go, Musse!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 14:24I lokaltidningen här är det oftast flera sidor om den lokala fotbollen. Om någon av hemmasönerna i friidrott kommer t.ex. 7:a i OS i tiokamp, en annan blir bäste svensk i LL30 o.s.v. då kommer det bra och omfattande reportage.
Men vanlig friidrott på t.e
I lokaltidningen här är det oftast flera sidor om den lokala fotbollen. Om någon av hemmasönerna i friidrott kommer t.ex. 7:a i OS i tiokamp, en annan blir bäste svensk i LL30 o.s.v. då kommer det bra och omfattande reportage.
Men vanlig friidrott på t.e
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 11:57Visst blir det mer ljus när talanger uppmärksammas.
Här är en som kan bli något. Kom ihåg var ni såg det först 🙂
http://nlt.se/startsidan/grastorp/1.1301076-grastorpshopp-standigt-i-toppEdit: Och distanserna kanske blir lite längre så småningom
Visst blir det mer ljus när talanger uppmärksammas.
Här är en som kan bli något. Kom ihåg var ni såg det först 🙂
http://nlt.se/startsidan/grastorp/1.1301076-grastorpshopp-standigt-i-topp
Edit: Och distanserna kanske blir lite längre så småningom
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:16Nog lade jag märke till henne på Kraftprovet. (t+)
Jag såg allt dig också Running Cloud. 😉
Nog lade jag märke till henne på Kraftprovet. (t+)
Jag såg allt dig också Running Cloud. 😉