Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 09:27Jag kan svara på min egen fråga om årstasidan av årstaviken: det är lite lite is kvar på vissa ställen, men det går helt klart att springa utan problem 🙂
Jag kan svara på min egen fråga om årstasidan av årstaviken: det är lite lite is kvar på vissa ställen, men det går helt klart att springa utan problem 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 09:37Aha! Vad trevligt. 🙂
Aha! Vad trevligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 10:15Vallentuna IP:s 2,5- & 5,0 km spår är fortfarande täckta av tjock is. Idag dessutom med vatten ovanpå, så rejält halkigt!
Kram,
Jenny
Vallentuna IP:s 2,5- & 5,0 km spår är fortfarande täckta av tjock is. Idag dessutom med vatten ovanpå, så rejält halkigt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 12:08Täby, Ensta och Skavlöten spåren. Is kvar, upskattar att man sprang typ 25-30% på is. Restan på sidan, eller helt isfritt. Vatten på isen, skulle inte vilja gett mig ut utan dubbar, med gick helt OK.
Täby, Ensta och Skavlöten spåren. Is kvar, upskattar att man sprang typ 25-30% på is. Restan på sidan, eller helt isfritt. Vatten på isen, skulle inte vilja gett mig ut utan dubbar, med gick helt OK.
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 19:29Extrem-rundan i Ursvik är fortfarande rätt isig (20-25% kanske?). Vissa backar lockade till kreativ off-pist "löpning", i övrigt blandat fint och lerigt. Men med dagens/nattens regn och några dagar till med plusgrader så skall nog det mesta bort.
Backen
Extrem-rundan i Ursvik är fortfarande rätt isig (20-25% kanske?). Vissa backar lockade till kreativ off-pist "löpning", i övrigt blandat fint och lerigt. Men med dagens/nattens regn och några dagar till med plusgrader så skall nog det mesta bort.
Backen
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 10:17Någon som har koll på aktuellt underlag på Roslagsledens första etapp?
Vallentunasjön runt är isfri, enstaka isfläckar som det går att springa vid sidan om.
Kram,
Jenny
Någon som har koll på aktuellt underlag på Roslagsledens första etapp?
Vallentunasjön runt är isfri, enstaka isfläckar som det går att springa vid sidan om.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 10:53Någon som har koll på strand"vägen" Hässelby Strand-Kanan-Blackeberg-Nockeby?
Någon som har koll på strand"vägen" Hässelby Strand-Kanan-Blackeberg-Nockeby?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 12:39Har precis sprungit längs vattnet Bredäng-Mälarhöjden-Sätra och tillbaka, med ett varv i eljjusspåret vid Sätra Strandbadet som bonus. Fläckvis isigt, men ingenting som inte går att skutta runt. I elljusspåret var det en ganska svår passage där jag fick k
Har precis sprungit längs vattnet Bredäng-Mälarhöjden-Sätra och tillbaka, med ett varv i eljjusspåret vid Sätra Strandbadet som bonus. Fläckvis isigt, men ingenting som inte går att skutta runt. I elljusspåret var det en ganska svår passage där jag fick k
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:38Ser att Hanna hann före. Tänkte uppdatera om Bredäng, Sätra, Mälarhöjden. Livsfara på några få ställen, i övrigt magiskt. 🙂
Ser att Hanna hann före. Tänkte uppdatera om Bredäng, Sätra, Mälarhöjden. Livsfara på några få ställen, i övrigt magiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:04Äntligen är Nackareservatets stigar löpbara igen!
Var ute på en riktigt härlig trailrunda och med en hel del fartpartier och mycket löparglädje! Visst fick jag stanna upp vid några ställen och ta mig förbi isen alternativt gå/jogga försiktigt över den. M
Äntligen är Nackareservatets stigar löpbara igen!
Var ute på en riktigt härlig trailrunda och med en hel del fartpartier och mycket löparglädje! Visst fick jag stanna upp vid några ställen och ta mig förbi isen alternativt gå/jogga försiktigt över den. M