Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 16:52Svar från Garmin Support #61402:
Tyvärr är detta ett vanligt fenomen. Jag länkar till vårt Garmin forum där problemet är beskrivet lite bättre:
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=27002
Med vänlig hälsning / Best Regards
"Borttaget: Namnet p
Svar från Garmin Support #61402:
Tyvärr är detta ett vanligt fenomen. Jag länkar till vårt Garmin forum där problemet är beskrivet lite bättre:
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=27002
Med vänlig hälsning / Best Regards
"Borttaget: Namnet p
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 13:05Det som beskrivs i länken till Garmin forumet & mina egna erfarenheter handlar om ca1% eller mindre, trådskaparen har ju en diff på 7%.
Antingen måste det vara något fel på utrustningen eller också mäter den sämre i skundregisterings läge.
Kollade mina
Det som beskrivs i länken till Garmin forumet & mina egna erfarenheter handlar om ca1% eller mindre, trådskaparen har ju en diff på 7%.
Antingen måste det vara något fel på utrustningen eller också mäter den sämre i skundregisterings läge.
Kollade mina
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 19:44Om ni jämför med iPhone - ser ni till att stänga av 3G och Wifi då? Annars blir ju jämförelsen inte relevant.
"Turn Off 3G – Launch your iPhone Settings application, then tap General, then Network. Turn off 3G. After your workout, you can turn it back on
Om ni jämför med iPhone - ser ni till att stänga av 3G och Wifi då? Annars blir ju jämförelsen inte relevant.
"Turn Off 3G – Launch your iPhone Settings application, then tap General, then Network. Turn off 3G. After your workout, you can turn it back on
Quote from Marléne Lönnqvist on 28 April 2012, 21:12På iPhone 4S går det inte att slå av 3G.
På iPhone 4S går det inte att slå av 3G.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:08Jo, det går att stänga av 3G.
Settings->General->Network->"Enable 3G"->OFF
Jo, det går att stänga av 3G.
Settings->General->Network->"Enable 3G"->OFF
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 10:35Magnus, du har en 4S?
Magnus, du har en 4S?
Quote from Marléne Lönnqvist on 14 May 2012, 21:47Magnus har rätt den återfördes tydligen med 5.1 såg jag nu.
Magnus har rätt den återfördes tydligen med 5.1 såg jag nu.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 21:59Jag är kvar på 5.0.1 (jb)
Jag är kvar på 5.0.1 (jb)
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 06:32Ja? Jag har aldrig märkt att denna inställning försvann om den gjorde det.
Ja? Jag har aldrig märkt att denna inställning försvann om den gjorde det.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 18:23Jag har precis inhandlat en Forerunner 310XT efter många mils tränande med iPhone och där flera olika appar. Jag upplever Forerunnern som mycket mer noggrann. Jag gjorde ett jämförande test på dagens långrunda, ni kan själva titta på hur de skiljer sig if
Jag har precis inhandlat en Forerunner 310XT efter många mils tränande med iPhone och där flera olika appar. Jag upplever Forerunnern som mycket mer noggrann. Jag gjorde ett jämförande test på dagens långrunda, ni kan själva titta på hur de skiljer sig if