Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Till alla rivaler: kan man inte ta en söndagkväll? Det är så lite kvar av utesäsongen så varför förstöra en bra sporthelg men måndag ska man ju bara till jobbet igen... Smiley"

Det där var tamme fan den bästa replik jag hört från en tjej nån gång. Är så

Håkan

Nej jag jobbar inte på Rival (men det hade säkert varit trevligt) men som trådens rubrik antyder så är det jobbet som gäller på kvällen för mitt föregående inlägg.

hmm bjuden på kräftskiva
o det vet ju jag hur jag brukar må dagen efter..... fast det är alltid trevligt med tjejjer:-

Akta dig för dillen den gör att man får både huvudvärk och blir magsjuk dagen efter;)

Daniel,
vad synd i dubbel bemärkelse, att du inte kan komma och att jag får ta ner händerna igen... var på väg att jubbla PERSONAAAALRABATT 😀

och dillen i alla ära, själv är jag överkänslig för läder tror jag för varje gång jag vaknar med skorna på så m

Haha, mycket roande måste jag säga. Synd att ni alla är en aning för gamla för mig! Och att ni bor i fel del av landet. Sitter och läser världens roligaste artikel om relevans av Saracevic (det var ironi) fast jag egentligen är bakfull.

Är det ingen som

har du gått om pengar har jag inte ngra problem att vara hemmaman
för efter markservice så kan jag ju träna lite osså.....
o jag lovar masserar jag dina fötter lär du inte sticka i väg på 50 11 saker, då blir det bara en sak.......

Tyvärr har jag inte så mycket pengar.. meeeen, det är väl det enda felet med mig?! =D

Hahah, smek inte egot för mycket bara 😉

Och jag tror inte du fixar att ha en hemmaman för övrigt 😉 men ifall du vill ha en fotmassage så står jag till tjänst!

Jag ställer upp direkt. Flyttar du hit så säger jag upp mig på måndag...