Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

vilket datum passar folket då? Ska vi slänga upp några datum och se vilket som får flest röster eller ska vi låta kaoset föda fram en dag 🙂

Vi går till Mods i Lund, och sen förhoppningsvis hem till en dam.. höhöh, men jag skulle ju inte räkna med det.

Man kan ju tro att man hamnat i ett Pony Play-forum här... 😉

Permission granted Tholle. Häftigt! Jag lovar hålla mig inom romantikens råmärken tills du återkommer till jorden.

Till alla rivaler: kan man inte ta en söndagkväll? Det är så lite kvar av utesäsongen så varför förstöra en bra sporthelg men måndag ska m

Här kommer man in ny på forumet, tänker sej lite samtal om livet i trevlig ton, men efter denna läsning blir man Chockerad!!
(Hmm fast förslaget med vispgrädde och handbojor lät ju rätt intressant förstås....) 🙂 🙂

Helena,
ja verkligen, usch säger jag. Chokerande beteende och helt oacceptabelt. Du får nog hålla dig till mig för JAG är ju inte SÅN. Nämensant, jag lovartummis...

😉

Synd Håkan, då vet jag inte... kan du inte tänka dej lite mellangrädde i allafall...?

hihi härligt att det e igång igen...

Helena, det finns nog hjärterum för oss båda...Håkan verkar riktigt generös tycker jag..:-)

Absolut, jag vill verkligen inte diskriminera någon så jag är säker på att ni båda får plats
(H:) (L)