Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:55Eller varför inte till Carina som vill binda upp oss på väggen....inspirerad av en rätt mörk sen i Pulp Fiction....
Are You ok?
I´m far from fucking ok.....
Fast hon sitter säkert och blåser i sitt horn från Fäbojentan....
AAAHHH nu måste jag gå inn
Eller varför inte till Carina som vill binda upp oss på väggen....inspirerad av en rätt mörk sen i Pulp Fiction....
Are You ok?
I´m far from fucking ok.....
Fast hon sitter säkert och blåser i sitt horn från Fäbojentan....
AAAHHH nu måste jag gå inn
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:56haha.........
haha.........
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:57Jadu magnus, vore jag domare skulle det rendera i ett gult kort 😉
Jadu magnus, vore jag domare skulle det rendera i ett gult kort 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:59magnus...jag gillar ditt citat om att du har en rejäl sadel knopp....haha den e underbar
magnus...jag gillar ditt citat om att du har en rejäl sadel knopp....haha den e underbar
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:59magnus...jag gillar ditt citat om att du har en rejäl sadel knopp....haha den e underbar
magnus...jag gillar ditt citat om att du har en rejäl sadel knopp....haha den e underbar
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:59på den tiden jag spelade fotboll så var jag den mest varnade killen i serien så...ja varför inte..
på den tiden jag spelade fotboll så var jag den mest varnade killen i serien så...ja varför inte..
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 15:00Märks tydligt att det är fredag...:-)
Märks tydligt att det är fredag...:-)
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 15:00Varför blir jag inte det minsta förvånad, gullet.
Varför blir jag inte det minsta förvånad, gullet.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 15:00Kajsa Den bjuder jag på...
Kajsa Den bjuder jag på...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 15:01haha...jadu...här går det runt i tankarna...
haha...jadu...här går det runt i tankarna...