Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:18oj en sån där kommentar igen....det är mycket svårare att vara besservisser som ekonom/humanist... eller skall jag refera till något marknadsundersökning
oj en sån där kommentar igen....det är mycket svårare att vara besservisser som ekonom/humanist... eller skall jag refera till något marknadsundersökning
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:37Äh det viktiga är att någon i paret ligger som ett Y i hrisontellt läge.
Äh det viktiga är att någon i paret ligger som ett Y i hrisontellt läge.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:37Äh det viktiga är att någon i paret ligger som ett Y i hrisontellt läge.
Äh det viktiga är att någon i paret ligger som ett Y i hrisontellt läge.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 13:09Gäsp jäkla missionär.
Gäsp jäkla missionär.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 13:13Går ju iofs att justera den också... ehm.. ja.... just ja.. 😛 Var var vi?
Går ju iofs att justera den också... ehm.. ja.... just ja.. 😛 Var var vi?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:27Underbart forum det här 😉 Så nu tar vi diskussionen om vilken som är bäst, eller? På tjejernas initiativ så säger jag doggy! En i ett böjt X (?!) och en i Y, hur komplett kan det bli hi hi! Ska bli intressant att läsa den här tråden när jag kommer hem p
Underbart forum det här 😉 Så nu tar vi diskussionen om vilken som är bäst, eller? På tjejernas initiativ så säger jag doggy! En i ett böjt X (?!) och en i Y, hur komplett kan det bli hi hi! Ska bli intressant att läsa den här tråden när jag kommer hem p
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:37ah jg hade glömt att du gillade ligga i sked...vad blir det? SS..vilket då får mig att egentligen fundera på om du inte gillar ett X...dvs någon uppbunden mot väggen personligen satsar jag på variation...
ah jg hade glömt att du gillade ligga i sked...vad blir det? SS..vilket då får mig att egentligen fundera på om du inte gillar ett X...dvs någon uppbunden mot väggen personligen satsar jag på variation...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:42multi-point-injection.....typ
multi-point-injection.....typ
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:43variation e ju det bästa men varför inte ett riktigt bra Galopp pass tsss
variation e ju det bästa men varför inte ett riktigt bra Galopp pass tsss
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:44och om man nu saknar närhet och kyssar så skall man inte spotta på missionären.....bättre början finns inte.....
och om man nu saknar närhet och kyssar så skall man inte spotta på missionären.....bättre början finns inte.....