Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Shit jag som ska ut o cykla med en killkompis på söndag. Trodde jag. Vad tror han? (Vill jag veta det?!)

Tack Lisa, då slipper jag sitta här som en "bar-end" och inte fatta någe:-)

Sorry Håkan men jag ska ut på djupa vatten så inga rivaler för mig heller ikväll. (Har de storbilds-tv där förresten 😉 )

FLinar...Carina....om han ligger bakom dig och flåsar bör du bli orolig....för då är han mer intresserad av bakväxeln än av att cykla!

Skulle va oroligare om en dejt va mer intresserad av bakväxeln än av MIG men nu e det bara en gammal avdankad kompis. Hångelfaktor noll. Eller snarare under origo.

Oj, en negativ hångelfaktor.... Hmm vet han om det?? Är det så illa?!

Illa?? Jag juckar inte allt som rör sig, jag har även sk kompisar... Jo han är vederbörligen upplyst om att cykla betyder cykla. Å det där med flåsa efter lär nog dröja. Han e cykelnörd o har tockendäringe klossar, blöja i brallan å allt.

Precis...så om han ligger bakom dig så bli orolig!

....å han ligger följdaktligen alltid före mig som inte har denna hysteriska utrustning, inte vet vad ordet kadens egentligen betyder (varken i porrmanualen eller verkligheten) o som behöver tankas var 3:e mil när tungan typ fastnat bakom ögonlocken!!

Carina > Under Origo kan vara positivt i X-led...