Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja absolut, den genomsnittlige svensken behöver nog ca 10 av våra tröjor. De mer sorgliga fallen kanske det dubbla och de riktigt lyckade kanske bara en 2-3 stycken. Dock tror jag vi kan enas om att behovet av våra tröjor, Daniel, kommer vara stort. Det k

Jag har haft en toppenhelg, barhäng och discodans med brudarna i fredags, Ted Gärdestad-minneskoncert i lördags samt en massa frisk luft (L)

Några dagars kurerande gjorde susen, axeln ska få vila mer, men igår pyste jag iallafall ut på en liten kort o lätt joggingrunda, kunde inte motså abstinensen.
..Å äntligen börjar effekten av att vårruset närmar sig märkas! Härligt! På min korta (ca 7 km

Tjejer, lyssna inte på Jörgen.. Killarna finns på Cykel!!

Ta och besök Onsala på lördag så ska ni få se en massa herrar i tempodräkter! 😀
Märliga cyklar och ännu märkligare hjälmar kanske men tja.. äh.. det är där dom är..

Sen har jag hört en fågel

Är det tävling i Onsala?

Ähh, skit i onsala, förtusan, hur sexigt kan det va med en massa trikåklädda män med stoppning i arslet och strut på huvudet??? (t-) 😉

Ta istället en sväng till Utby och Fjällbo i Göteborg under dagarna torsdag till söndag, så kan ni träffa o beskåda ut

Jo det är tävling i Onsala.. ska du inte komma och tampas David? Finns nog en klass för dej också... Annars kan jag ordna en klass för dej.. kanske... snurresprättklassen?? Blir det bra?

Hörrö Jörgen... nu ska du inte dissa oss för vi har trikåer.. ajab

Vad är det för tävling?
VG polisdistrikt lämnar inte tillstånd för tävlingar på allmän väg hur som helst.

Verldens Gang

Men Silva, du är ju varken man eller ekiperad med dumstrut. Det var nu specifikt MÄN i kroppsstrumpa med stoppning söderut och lucia-tönt-komplex jag avsåg när sexigheten ifrågasattes!

Ingen, jag upprepar med ackuratess; INGEN, (allra minst jag) skulle i