Quote from Funbeat user on 16 December 2013, 09:35Jag varvar med en Patagonia houdini som är DWR (durable water repellent) och en Inov-8 vindjacka. Det brukar duga om man inte ska vara ute i hällregn. Sen kör man olika lager under beroende på temperatur.
Fördelarna med en lätt jacka är att man ofta kan
Jag varvar med en Patagonia houdini som är DWR (durable water repellent) och en Inov-8 vindjacka. Det brukar duga om man inte ska vara ute i hällregn. Sen kör man olika lager under beroende på temperatur.
Fördelarna med en lätt jacka är att man ofta kan
Quote from Linnea Olsson on 16 December 2013, 09:57Jag har en regntät cykeljacka på 255 gram som är suverän. Inget kul att bli blöt in på kroppen. På sommaren hade det kanske funkat men hur kul är det nu när det är 5 grader, blåst och regn i Skåne. Om det blir för varm är den så lätt och liten så jag kan
Jag har en regntät cykeljacka på 255 gram som är suverän. Inget kul att bli blöt in på kroppen. På sommaren hade det kanske funkat men hur kul är det nu när det är 5 grader, blåst och regn i Skåne. Om det blir för varm är den så lätt och liten så jag kan
Quote from Funbeat user on 25 December 2013, 11:27Toppen. Tack för tipsen!
Toppen. Tack för tipsen!