Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELjag bara måste
You need to log in to create posts and topics.

Ha ha ha.. 😀

Nu ska jag vara politiskt inkorrekt och säga att jag tycker sådant här är.....hemskt.....(#)

Att utnyttja lokalbefolkningen som bärare!
Jag trodde att det försvann med Nassen Sven Hedins död.

Josefin...Menar du att bestiga berg...inte veta vilka berg man bestigit, kastrat sånger eller talangtävlingar....

Eller funbeat diskussioner om precis ingenting?

Jag avser det tråden är startad om, talangtävlingar och barn som väcker spontana "Åååååhhhhhhhh:anden" hos folk. Jag ryser bara vid tanken, det utvecklas någon slags nervösa ryckningar i höger öga och panikångesten lyser utr ögonen på mig. Man kan även se

😀 jag förstår och delar delvis din inställning men jag gillade Paul Pott förra året en "jag är ingenting" och ändå allt person som aldrig fått chansen om han inte varit med i talangtävlingen...ofta träder folk fram som man mint anar...samtidigt är jag li

Josefin: -Helt ok att du tycker och känner så. Känner igen din reaktion, trots att jag på något suspekt sätt gillar t e x dom här talangrogrammen och lets dance lite... (erkänner, känns lite hårt, men så är det)

Däremot ger melodifestivalen, rix fm och

Du knuffade till mig med berget.

Jag blev mest illamående.

Men det är ju tur att några tycker lillkillen var bra 😉

Dessutom anser jag, om man ska vara lite allvarlig, att du faktiskt kan slita dig till framgång om du bara har rätt inställning och är villig att lägga ned en massa jobb - då kommer du dessutom ur det hela med integriteten i behåll 😉