Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 21:30Wow - tack för klippet! Vilken underbar röst den gossen hade. Synd att man inte fick höra mer av Pie Jesu, för det är ett vackert stycke.
Själv har jag en skiva med en annan brittisk (fd) barnstjärna. Hon sjunger opera och hon var 13-14 år när skivan spe
Wow - tack för klippet! Vilken underbar röst den gossen hade. Synd att man inte fick höra mer av Pie Jesu, för det är ett vackert stycke.
Själv har jag en skiva med en annan brittisk (fd) barnstjärna. Hon sjunger opera och hon var 13-14 år när skivan spe
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 22:29Men det är väl skönt att vi tycker olika 😀 Vissa gillar Idol, jag gillar Muse.
Men det är väl skönt att vi tycker olika 😀 Vissa gillar Idol, jag gillar Muse.
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 09:03Jag gillar Melodifestivalen och AC/DC, åsså Patrick Dempsey (från ”Grey´s anatomy) i cykeloutfit 😀 plus en massa annat!
(L)
Jag gillar Melodifestivalen och AC/DC, åsså Patrick Dempsey (från ”Grey´s anatomy) i cykeloutfit 😀 plus en massa annat!
(L)
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 09:34Jag gillar allt utom Recoverys Powerbars de är vidriga...
Jag gillar allt utom Recoverys Powerbars de är vidriga...
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:04Grabben har ju en "fin" röst men å andra sidan har ju england en några hundra år gammal tradition med korgossar som falsettsjunger för glatta livet innan de kommer i målbrottet och åker ur kören med huvudet före så jag tycker inte det är nått jättehallå d
Grabben har ju en "fin" röst men å andra sidan har ju england en några hundra år gammal tradition med korgossar som falsettsjunger för glatta livet innan de kommer i målbrottet och åker ur kören med huvudet före så jag tycker inte det är nått jättehallå d
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 15:46Se där.. Greys anatomy har något för alla 😉
Se där.. Greys anatomy har något för alla 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 19:07Precis så är det på sjukhus - det finns någon för alla, ha ha 😀
För övrigt håller jag med Jonas, Hellacopters nya får (t+)
Precis så är det på sjukhus - det finns någon för alla, ha ha 😀
För övrigt håller jag med Jonas, Hellacopters nya får (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:47Hur e den skivan jämfört med dras tidigare?
Har intre hunnit lyssna än:-(
Hur e den skivan jämfört med dras tidigare?
Har intre hunnit lyssna än:-(
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:57Var har "McDreamy" cykeloutfit?? Har jag missat något, eller var det bara en önskedröm från din sida Silva? 😉
Var har "McDreamy" cykeloutfit?? Har jag missat något, eller var det bara en önskedröm från din sida Silva? 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:04Det är ju en cover-platta - fast Hellacopter-style 😀 Jag gillar den men jag vet inte om det är riktigt rätt att jämföra den med deras andra skivor, just för att det inte är deras egna låtar. Men ett bra låtval har de i alla fall gjort och de låter ju lik
Det är ju en cover-platta - fast Hellacopter-style 😀 Jag gillar den men jag vet inte om det är riktigt rätt att jämföra den med deras andra skivor, just för att det inte är deras egna låtar. Men ett bra låtval har de i alla fall gjort och de låter ju lik