Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELjag bara måste
You need to log in to create posts and topics.

Har precis slagt in plattan i bilen så nu skall den rotera några varv där innan mitt utlåtande, men som du säger e ju Hellacopters alltid Hellacopters

Jag tycker naturligvis bäst om tjejerna på funbeat! (L)

Hm, musik... Musikaliskt har jag kommit fram till att jag inte har någon speciell smak längre... I bemärkelsen att det går att peka ut någon speciell stil som ajg gillar mer än någon annan. Skivor

Jag är bara en musiksnobb när det gäller min egen skivsamling, men jag kan för mitt liv inte förstå varför så många lyssnar på så mycket skit-musik 😉

Angående Hellacopters så är det väl så - de kanske känner att de levererat vad de hade att leverera -

Jag tycker de slutar med flaggan i topp!
De har gjort så mycke grymt bra musik, allt ifrån den råa Supershitty to the max till den polerade By the grace of god via stänkarskivan Disapointment blues och svängiga Rock´N´Roll is dead 😀

Visst hade det var

Ja men absolut så slutar de med flaggan i topp 😀

Josefin... Även om du dyrkar Muse så måste jag säga att du har en mycket bra musiksmak, plus i kanten på det 🙂

Muse är nummer ett (eller "UNO" är väl mer korrekt att säga, när man snackar Muse), husgudar och hjältar. Dock finns det plats för flera i mitt hjärta 😀

Uno Svenningsson, ingen favvo för min del.

Nä gud..... men http://www.youtube.com/watch?v=tbPA58xJI24 är (H:) Pwoper Wock så att säga.

Ja den var bra, läskig lägenhet.