Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:03Jag tycker du ska sluta tänka så mycket och bara ge dig ut. Alltså varje gång du får tanken "jag hinner inte" e d byter du ut den mot "jag ska springa idag".
Resonera inte med dig själv om det hela, bara "jag ska springa, dags att byta om" osv. Det gäll
Jag tycker du ska sluta tänka så mycket och bara ge dig ut. Alltså varje gång du får tanken "jag hinner inte" e d byter du ut den mot "jag ska springa idag".
Resonera inte med dig själv om det hela, bara "jag ska springa, dags att byta om" osv. Det gäll
Quote from Stefan Kinberg on 5 June 2010, 11:03Motivation förklaras av tydliga mål.
Motivation förklaras av tydliga mål.
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:09Erik, det var en bra tråd 🙂
Per: Nej, det är inte det. Men jag skjuter på själva träningen för att jag nu ska jobba i ett år och inte söka förns nästa, jag får för mig att jag har lång tid på mig än om jag inte har det osv.
Sen är det en hel del andra
Erik, det var en bra tråd 🙂
Per: Nej, det är inte det. Men jag skjuter på själva träningen för att jag nu ska jobba i ett år och inte söka förns nästa, jag får för mig att jag har lång tid på mig än om jag inte har det osv.
Sen är det en hel del andra
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 11:13försök hitta annledning till varför du vill springa? om du bara tänker på att du "måste kunna klara 2 km på 10 minuter" kommer du aldrig hitta glädje. Försök hellre bara dra ut och springa utan krav och njut istället, då håller du motivationen sen om du
försök hitta annledning till varför du vill springa? om du bara tänker på att du "måste kunna klara 2 km på 10 minuter" kommer du aldrig hitta glädje. Försök hellre bara dra ut och springa utan krav och njut istället, då håller du motivationen sen om du