Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 20:31Funbeat är så snyggt att jag blir alldeles bländad!
Funbeat är så snyggt att jag blir alldeles bländad!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 20:34Jessie, jag tror du blandar ihop trådarna. Denna handlar om bländning. Ditt problem var väl något annat? Om du ändrar betraktningsvinkeln på en LCD-skärm, så kan du få det mörkare att verka ljusare och tvärt om. Från en viss vinkel, så ser det så gott som
Jessie, jag tror du blandar ihop trådarna. Denna handlar om bländning. Ditt problem var väl något annat? Om du ändrar betraktningsvinkeln på en LCD-skärm, så kan du få det mörkare att verka ljusare och tvärt om. Från en viss vinkel, så ser det så gott som
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 20:35Förlåt Evely, du skall få gnälla ifred nu...
Förlåt Evely, du skall få gnälla ifred nu...
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 20:37Magnus: Jag vet inte riktigt vilket av dem det är som jag har mest problem med egentligen, (jag blir BÅDE bländad OCH ogillar svart text på grå bakgrund OCH den font man valt på vit bakgrund, sådeså), men just nu bryr jag mig inte så mycket längre ety Dan
Magnus: Jag vet inte riktigt vilket av dem det är som jag har mest problem med egentligen, (jag blir BÅDE bländad OCH ogillar svart text på grå bakgrund OCH den font man valt på vit bakgrund, sådeså), men just nu bryr jag mig inte så mycket längre ety Dan
Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 20:39Citronglass är snyggare än kokosglass!
Citronglass är snyggare än kokosglass!
Quote from Tini Kjellin on 20 September 2011, 21:22Men Salt Caramel smakar bättre. (H)
Är det bara jag som gillar det nya utseendet på sajten? Möjligen skulle man kunna ersätta den ljusgrå bakgrunden med en blekgul bakgrund för de olästa inläggen. Borde gå att få till med den brandgula listen.
Men Salt Caramel smakar bättre. (H)
Är det bara jag som gillar det nya utseendet på sajten? Möjligen skulle man kunna ersätta den ljusgrå bakgrunden med en blekgul bakgrund för de olästa inläggen. Borde gå att få till med den brandgula listen.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 22:10När jag var i koltåldern så hette det brandgul. Å andra sidan så fanns det då heller inga datorer så "hemsida" var beteckningen på en husvägg och ett "forum" var en studiecirkel som man gick till på onsdagkvällar och diskuterade kärnkraft.
När jag var i koltåldern så hette det brandgul. Å andra sidan så fanns det då heller inga datorer så "hemsida" var beteckningen på en husvägg och ett "forum" var en studiecirkel som man gick till på onsdagkvällar och diskuterade kärnkraft.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 23:42AM R Medväska:
"Jag upprepar: Jag slutar använda en produkt när jag inte längre finner den nyttig"...i samma inlägg:
"men de senaste två åren så har mitt tålamod tagit slut eftersom jag personligen inte hittar det jag behöver"eh, okej.
Såå mycket här
AM R Medväska:
"Jag upprepar: Jag slutar använda en produkt när jag inte längre finner den nyttig"
...i samma inlägg:
"men de senaste två åren så har mitt tålamod tagit slut eftersom jag personligen inte hittar det jag behöver"
eh, okej.
Såå mycket här
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 23:51Ber om ursäkt för att det tog lite tid innan jag kom fram till en lösning....
http://www.funbeat.se/about/index.aspx?What=API
Med hjälp av denna kan alla som är missnöjda skapa sitt eget program eller egen sida som ser ut precis som man vill.
Alla nöjd
Ber om ursäkt för att det tog lite tid innan jag kom fram till en lösning....
http://www.funbeat.se/about/index.aspx?What=API
Med hjälp av denna kan alla som är missnöjda skapa sitt eget program eller egen sida som ser ut precis som man vill.
Alla nöjd
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 10:00Att det är tykna kommentarer eller en slags tävling i dräpande kommentarer är inget unikt för denna tråd, det är snarare business as usual här på FB. Jag kommenterade det i en annan tråd och blev naturligtvis omedelbart kallad grinig av flera meddebattöre
Att det är tykna kommentarer eller en slags tävling i dräpande kommentarer är inget unikt för denna tråd, det är snarare business as usual här på FB. Jag kommenterade det i en annan tråd och blev naturligtvis omedelbart kallad grinig av flera meddebattöre