Quote from Catharina Brattlin on 29 December 2009, 19:29Ah, det är bara att gilla läget, Maria. 😉
Vad står det i det där spammet? Är det från samma person?
Ah, det är bara att gilla läget, Maria. 😉
Vad står det i det där spammet? Är det från samma person?
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:29Jag har fått ett med "kvinnlig avsändare", det jag funderar på är om det är en spambot som kan identifiera Sylvia och Maria som kvinnonamn, men inte t ex Kristina eller Lingling, och är den osäker skickar den?
Jag har fått ett med "kvinnlig avsändare", det jag funderar på är om det är en spambot som kan identifiera Sylvia och Maria som kvinnonamn, men inte t ex Kristina eller Lingling, och är den osäker skickar den?
Quote from ellen olsson on 29 December 2009, 19:30Fröken Dike har skickat PM till mig.
Fröken Dike har skickat PM till mig.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:30Tack LG!
Tack LG!
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:31Det låter bra. Dags att lägga in det i Singelgruppen.
Det låter bra. Dags att lägga in det i Singelgruppen.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:31Jag... Hennes typ av man? Nåja...
Jag... Hennes typ av man? Nåja...
Quote from ellen olsson on 29 December 2009, 19:31Det är självklart att det är en Spambot. Olle får nog göra det en aning krångligare att registrera sig.
Det är självklart att det är en Spambot. Olle får nog göra det en aning krångligare att registrera sig.
Quote from Catharina Brattlin on 29 December 2009, 19:32Smart Lingis! Både Sylvia och Maria är ju internationellt gångbara namn. Kan säkert vara så.
Ujuj, Annica. Tufft! 😉
Smart Lingis! Både Sylvia och Maria är ju internationellt gångbara namn. Kan säkert vara så.
Ujuj, Annica. Tufft! 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:32Dét kunde vara Miss Dick.
Dét kunde vara Miss Dick.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:33Ja, lite förorättad känner jag mig faktiskt 🙂
Ja, lite förorättad känner jag mig faktiskt 🙂