Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag fick ett med. Blev klart upprörd och sände pm till Olle. Trodde man var förskonad från sånt här men det är kanske svårt att gardera sej mot, tyvärr.

Edit: Jag har ingen Facebook koppling.

Fröken Dike har även blivit eran träningskompis! Hon gillar nog att ha många vänner omkring sig.

Tråkigt,tråkigt,tråkigt.!!??....ja jag får nog fasiken skriva ett eget å stå för det vad jag tycker om er alla underabara träningstjejor på FunBeat...å då vill jag inget annat än att ni ska kuta vidare,träna mera, hålla ett bättre tempo, å naturligt vara

Hon var ju så söt...fast hon borde lära sig att sätta punkt lite då och då istället för mängder med kommatecken 🙂
Hon är nu försvunnen och även meddelandet.
Stackars kärlekstörstande tös 😀

Ja nu så försvann hon även från min lista!

Ja, det är helt klart en spambott. Jag har raderat meddelandena och tagit bort "användaren" i fråga. Och som nån sade, det är dags att krångla till registreringen nåt.

Facebook har ingenting med det hela att göra.

Jaha...mitt svar försvann oxå....!?

Sicket otyg, spam. Orkar inte riktigt bli irriterad för ett enda spammeddelande, men jag skulle nog bli om det blev flera om dan.

Det enda spam åstadkommer är merarbete och besvär.

Antagligen .net exponeringen som gör att det dyker upp.

Ett litet spam är ju inte så farligt. På h(b)otmail ger det 250 om dan. Tur det finns filter där kan man säga.

Man kan ju undra över omfattningen och utdelningen? Relativt irritationen?