Quote from Fredric Lagerström on 29 December 2009, 19:38Jag fick ett med. Blev klart upprörd och sände pm till Olle. Trodde man var förskonad från sånt här men det är kanske svårt att gardera sej mot, tyvärr.
Edit: Jag har ingen Facebook koppling.
Jag fick ett med. Blev klart upprörd och sände pm till Olle. Trodde man var förskonad från sånt här men det är kanske svårt att gardera sej mot, tyvärr.
Edit: Jag har ingen Facebook koppling.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:40Fröken Dike har även blivit eran träningskompis! Hon gillar nog att ha många vänner omkring sig.
Fröken Dike har även blivit eran träningskompis! Hon gillar nog att ha många vänner omkring sig.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:50Tråkigt,tråkigt,tråkigt.!!??....ja jag får nog fasiken skriva ett eget å stå för det vad jag tycker om er alla underabara träningstjejor på FunBeat...å då vill jag inget annat än att ni ska kuta vidare,träna mera, hålla ett bättre tempo, å naturligt vara
Tråkigt,tråkigt,tråkigt.!!??....ja jag får nog fasiken skriva ett eget å stå för det vad jag tycker om er alla underabara träningstjejor på FunBeat...å då vill jag inget annat än att ni ska kuta vidare,träna mera, hålla ett bättre tempo, å naturligt vara
Quote from Camilla Höög on 29 December 2009, 19:53Hon var ju så söt...fast hon borde lära sig att sätta punkt lite då och då istället för mängder med kommatecken 🙂
Hon är nu försvunnen och även meddelandet.
Stackars kärlekstörstande tös 😀
Hon var ju så söt...fast hon borde lära sig att sätta punkt lite då och då istället för mängder med kommatecken 🙂
Hon är nu försvunnen och även meddelandet.
Stackars kärlekstörstande tös 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:56Ja nu så försvann hon även från min lista!
Ja nu så försvann hon även från min lista!
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:58Ja, det är helt klart en spambott. Jag har raderat meddelandena och tagit bort "användaren" i fråga. Och som nån sade, det är dags att krångla till registreringen nåt.
Facebook har ingenting med det hela att göra.
Ja, det är helt klart en spambott. Jag har raderat meddelandena och tagit bort "användaren" i fråga. Och som nån sade, det är dags att krångla till registreringen nåt.
Facebook har ingenting med det hela att göra.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:59Jaha...mitt svar försvann oxå....!?
Jaha...mitt svar försvann oxå....!?
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:02Sicket otyg, spam. Orkar inte riktigt bli irriterad för ett enda spammeddelande, men jag skulle nog bli om det blev flera om dan.
Det enda spam åstadkommer är merarbete och besvär.
Sicket otyg, spam. Orkar inte riktigt bli irriterad för ett enda spammeddelande, men jag skulle nog bli om det blev flera om dan.
Det enda spam åstadkommer är merarbete och besvär.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:10Antagligen .net exponeringen som gör att det dyker upp.
Ett litet spam är ju inte så farligt. På h(b)otmail ger det 250 om dan. Tur det finns filter där kan man säga.
Antagligen .net exponeringen som gör att det dyker upp.
Ett litet spam är ju inte så farligt. På h(b)otmail ger det 250 om dan. Tur det finns filter där kan man säga.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:13Man kan ju undra över omfattningen och utdelningen? Relativt irritationen?
Man kan ju undra över omfattningen och utdelningen? Relativt irritationen?