Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:21Nu undrar ju jag förstås att när Olle lagt in lite spärrar mot spam, kommer allt om den däringa maran i Uppland att försvinna då också? 😉
Nu undrar ju jag förstås att när Olle lagt in lite spärrar mot spam, kommer allt om den däringa maran i Uppland att försvinna då också? 😉
Quote from ellen olsson on 29 December 2009, 20:24Förhoppningsvis. 😉
Förhoppningsvis. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 29 December 2009, 20:27Ja alltså skämt åsido. Det tror inte jag. En mara i uppland är relevant.
"Hey I will send you some nice pics" är helt ute och cyklar (irrrrrelevant).
Ja alltså skämt åsido. Det tror inte jag. En mara i uppland är relevant.
"Hey I will send you some nice pics" är helt ute och cyklar (irrrrrelevant).
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:30Jag antar nu att alla som ska cykla VR informerar Aadu om detta via PM.
Jag antar nu att alla som ska cykla VR informerar Aadu om detta via PM.
Quote from Therese Woodhill on 29 December 2009, 20:41varför fick inte jag nån, jag t.om skriver att jag är singel i min press. 🙁
varför fick inte jag nån, jag t.om skriver att jag är singel i min press. 🙁
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:43Skrattar högt 😀
Skrattar högt 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:05Skulle jag göra en trots allt hyfsat kvalificerad gissning har inte det här ett skvatt med facebook att göra. Men jag lämnar inga garantier :-).
Skulle jag göra en trots allt hyfsat kvalificerad gissning har inte det här ett skvatt med facebook att göra. Men jag lämnar inga garantier :-).