Quote from Guest on 31 October 2010, 15:07Hej,
För ett tag sen skrev jag om ett tvåmilslopp jag anmält mig till trots att jag på basen av tidigare års resultat borde bli sist, något min klantgubbe upplyste mig om och undrade varför jag skulle delta. Men jag sprang ändå, 20km terräng på fabulösa 2
Hej,
För ett tag sen skrev jag om ett tvåmilslopp jag anmält mig till trots att jag på basen av tidigare års resultat borde bli sist, något min klantgubbe upplyste mig om och undrade varför jag skulle delta. Men jag sprang ändå, 20km terräng på fabulösa 2
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:17Det är väl inte så dålig tid. Bra jobbat och grattis!
Det är väl inte så dålig tid. Bra jobbat och grattis!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:18Mycket bra jobbat! Tycker att det är en seger att överhuvudtaget komma till startlinjen, det är många som inte ens gör det. (t+)
Mycket bra jobbat! Tycker att det är en seger att överhuvudtaget komma till startlinjen, det är många som inte ens gör det. (t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:18Grattis!! Hoppas du är nöjd, det förtjänar du att vara tycker jag. Bra fart på spirorna också! 🙂
Grattis!! Hoppas du är nöjd, det förtjänar du att vara tycker jag. Bra fart på spirorna också! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:23Spana in resultaten från Stockholms Halvmarathon i år så ser du hur många hundratals löpare du teoretiskt spöade där. Och dom sprang asfalt...
Spana in resultaten från Stockholms Halvmarathon i år så ser du hur många hundratals löpare du teoretiskt spöade där. Och dom sprang asfalt...
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:37Stort grattis! Jag tycker det låter som en riktigt bra tid. 🙂
Stort grattis! Jag tycker det låter som en riktigt bra tid. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:46bra jobbat..jag tycker att tiden va bra..
bra jobbat..jag tycker att tiden va bra..
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:49sist och sist, var kom alla vi som inte var med och sprang?
sist och sist, var kom alla vi som inte var med och sprang?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:49Bravo och grattis till en bra tid och en genomförd tävling. Jag såg i listan över anmälda att det var ett starkt startfält så gräm dig inte över placeringen.
Bravo och grattis till en bra tid och en genomförd tävling. Jag såg i listan över anmälda att det var ett starkt startfält så gräm dig inte över placeringen.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:52Jag är faktiskt nöjd! Hoppades på unde 2.15 och det grejade jag! Nu ska jag fira mef god mat och boka en massage imorgon!
Jag är faktiskt nöjd! Hoppades på unde 2.15 och det grejade jag! Nu ska jag fira mef god mat och boka en massage imorgon!