Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Grattis, Viktoria och välkommen i DFL-klubben. 🙂 Bra jobbat. Det där var ju en bra tid.

Kanonlopp av dig Bentinger...jag tycker att du gjorde en riktig Viktoria ...ehe..Håller med dig Christer om vad det nu var för elitlopp som hon ställde upp i..???? 2:40 brukar väl dom sista komma in på i ett halvmarathon typ terräng....alt senare....Tidsg

Grymt bra! GRATTIS!

Hellre DFL än DNS eller DNF. Sådetså.

Grattis till ett bra lopp, och en bra tid 😀
Helt rätt att ställa upp, och därmed komma före alla som inte ens var med.

Jag sprang "Långa Tullinge-Tumba-loppet" och resultaten ligger inte ute på nätet ännu men jag lär ska ha kommit typ 10 min efter den som kom nästsist. Det var stor majoritet manliga löpare.J ag kom alltså jättesist, men spelar roll, jag kom faktiskt på 82

Grattis!
Nu hoppas jag att denna tråd och din förra gör så att flera i samma situation vågar anmäla sig till loppen. Någon måste alltid komma sist, så varför inte hjälpa den som kommer näst sist. 😉

Stort grattis. Härlig inställning. Jag klarade av två min löpning idag vad är det mot två mil? Så jag är mkt imponerad.

Ett stort grattis till dig! En bra tid fick du också:-)

Härligt! Ett stort grattis till dig, och 2:11 är jättebra! Vad blir nästa utmaning? Med den hastigheten får du välja loppen med omsörg för att verkligen komma sist! 😀

Sant så sant. Och när jag läser nerslående inlägg om att folk var ännu långsammare på Stockholm Halvmaraton, som jag hade tänkt som nästa stora mål, så vet jag inte. Sörmlands Ultra kanske 😀