Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:30Lite komiskt var att det finns en extra brant backe längs banan, i inbjudan kunde man läsa att förste man upp får ett speciellt pris. Så när jag kommer krypandes, sist, frågar jag funktionären om jag har chans på priset. Funktionären svarar gravallvarligt
Lite komiskt var att det finns en extra brant backe längs banan, i inbjudan kunde man läsa att förste man upp får ett speciellt pris. Så när jag kommer krypandes, sist, frågar jag funktionären om jag har chans på priset. Funktionären svarar gravallvarligt
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:45Grattis till ett bra lopp Viktoria!
För övrigt verkar det som om gubbar på backkrön är surgubbar. När jag kom uppför värsta backen i ett lopp och stapplade fram till vätskekontrollen fick jag frågan av en gubbe "Varför springer du?".
Kjell: Nej. De sis
Grattis till ett bra lopp Viktoria!
För övrigt verkar det som om gubbar på backkrön är surgubbar. När jag kom uppför värsta backen i ett lopp och stapplade fram till vätskekontrollen fick jag frågan av en gubbe "Varför springer du?".
Kjell: Nej. De sis
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2010, 07:56Senast i Stockholm hade sista kvinna 3:05 och sista man 3:09.
Senast i Stockholm hade sista kvinna 3:05 och sista man 3:09.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:44Grattis Viktoria! Du fixade att komma sist och på en bra tid 😀
Grattis Viktoria! Du fixade att komma sist och på en bra tid 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:54Vilken bra tid du fick! Grattis! Bra jobbat. (t+)
Vilken bra tid du fick! Grattis! Bra jobbat. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 09:57KANON TID GRATTIS!
KANON TID GRATTIS!
Quote from Jan Lundquist on 1 November 2010, 10:51Underbart! Och det är ju en BRA tid!
Underbart! Och det är ju en BRA tid!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 11:54Hade jag sprungit på samma tid som du så hade jag varit stolt! Grattis!
Hade jag sprungit på samma tid som du så hade jag varit stolt! Grattis!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 15:13Bara en timme efter? Jag klassar alla lopp där jag spöar vinnartiden*2 som storartad succé! (V)
Bara en timme efter? Jag klassar alla lopp där jag spöar vinnartiden*2 som storartad succé! (V)
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 13:55Bra jobbat!
Och en viktig sak att lära sig - man dör inte av att komma sist, om man nu inte är stor elitlöpare som får största löpsedlarna om saken 😉
Bra jobbat!
Och en viktig sak att lära sig - man dör inte av att komma sist, om man nu inte är stor elitlöpare som får största löpsedlarna om saken 😉