Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 15:14Och inte ens då dör man.
Och inte ens då dör man.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 15:442:11, banne mig en bra tid! Sist eller inte en BRA tid, och i terräng till råga på allt. (t+)
2:11, banne mig en bra tid! Sist eller inte en BRA tid, och i terräng till råga på allt. (t+)
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 00:35Bra jobbat! men du kom inte sist du slog ju alla som inte ställde upp!
Bra jobbat! men du kom inte sist du slog ju alla som inte ställde upp!
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 08:49Det var du som gjorde flest deltagare nöjda denna dag. 2 tim 11 min är ingen dålig tid i terräng. Bra jobbat!
Det var du som gjorde flest deltagare nöjda denna dag. 2 tim 11 min är ingen dålig tid i terräng. Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 09:58Möjligen dör man som elitlöpare, om man inte lyckas få sponsorer etc mer ... men fysiskt, nej, helt rätt Lena.
Möjligen dör man som elitlöpare, om man inte lyckas få sponsorer etc mer ... men fysiskt, nej, helt rätt Lena.
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 17:23Skulle bli glad om jag klarade 2 mil terräng på 2:11.
Skulle bli glad om jag klarade 2 mil terräng på 2:11.
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 23:09OK, nu är vi alla nyfikna. Vad säger mannen när du visar honom denna tråd?
OK, nu är vi alla nyfikna. Vad säger mannen när du visar honom denna tråd?