Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 07:57Magnus: Bra skrivet, instämmer....
Magnus: Bra skrivet, instämmer....
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:03Magnus: För den du är? Jag som hela tiden trott att man skulle leta efter någon som älskar en TROTS den man är? Du vet - lite "oavsett vad och i alla lägen" sådär.
Fast då kanske jag gjort mer rätt som skaffat hund? (#)
Magnus: För den du är? Jag som hela tiden trott att man skulle leta efter någon som älskar en TROTS den man är? Du vet - lite "oavsett vad och i alla lägen" sådär.
Fast då kanske jag gjort mer rätt som skaffat hund? (#)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 18:43jessie: Man får ju hoppas att det är "I vått & torrt" som gäller 🙂
Och ja...du gjorde nog ett bra val, när du skaffade hund 😉
jessie: Man får ju hoppas att det är "I vått & torrt" som gäller 🙂
Och ja...du gjorde nog ett bra val, när du skaffade hund 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 20:51Vill träffa en partner som kan plåstra om mig och tycka synd om mig när jag placerar yxan för nära fingret...;)
Vill träffa en partner som kan plåstra om mig och tycka synd om mig när jag placerar yxan för nära fingret...;)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 22:51Tobbe: Låter som du vill ( kanske borde ) träffa en kirurg !? 😉
Tobbe: Låter som du vill ( kanske borde ) träffa en kirurg !? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 23:00En kirurg? Då måste Tobbe vara högutbildad, för jag läste i trådarna häromdagen att den gamla synen på kvinnor och män råder och att kvinnor bara väljer lika eller högre status och att män inte vill ha någon med högre status än de själva 😉
(Jag tillhör
En kirurg? Då måste Tobbe vara högutbildad, för jag läste i trådarna häromdagen att den gamla synen på kvinnor och män råder och att kvinnor bara väljer lika eller högre status och att män inte vill ha någon med högre status än de själva 😉
(Jag tillhör
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 23:05TOBJÖRN!
Jag har kört dina data i Funbeats stora dejtingsuperfackingcumputer bara för att
just du ska slippa leta längre! Efter två brända processorer så fick vi fram detta resultat:BILD:http://1.bp.blogspot.com/-Ub_IQA-dUVI/TbYVDIC753I/AAAAAAAAAHs/r-
TOBJÖRN!
Jag har kört dina data i Funbeats stora dejtingsuperfackingcumputer bara för att
just du ska slippa leta längre! Efter två brända processorer så fick vi fram detta resultat:
BILD:http://1.bp.blogspot.com/-Ub_IQA-dUVI/TbYVDIC753I/AAAAAAAAAHs/r-
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 23:10Men Åsa, du sitter väl inte och säger att du tror att flera hundra tusen år av långsam utveckling kan diametralt förändras på 30 år bara för att vi önskar att det ska vara så? 🙂
Det är inga gamla uppfattningar, det är purfärsk statistik. Om du vill ha
Men Åsa, du sitter väl inte och säger att du tror att flera hundra tusen år av långsam utveckling kan diametralt förändras på 30 år bara för att vi önskar att det ska vara så? 🙂
Det är inga gamla uppfattningar, det är purfärsk statistik. Om du vill ha
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 23:15Peter,
menar du på allvar att Youtube och Oprah är dina referenser?
Jag säger inte att de är fel men ändå.
Peter,
menar du på allvar att Youtube och Oprah är dina referenser?
Jag säger inte att de är fel men ändå.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 23:19Blablabla... jag HATAR att diska och du såg ju resultat av min tvätt i fredags-tråden. Jag ska doktorera och sen ska jag bli professor, för professorer får behålla sitt tjänsterum och kaffekopp när de går i pension. Dessutom tjänar de apmycket pengar. Jag
Blablabla... jag HATAR att diska och du såg ju resultat av min tvätt i fredags-tråden. Jag ska doktorera och sen ska jag bli professor, för professorer får behålla sitt tjänsterum och kaffekopp när de går i pension. Dessutom tjänar de apmycket pengar. Jag