Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:12Jag ska sätta upp lister, hyllor och tavlor, bygga säng etc. och sen är det klart? Har du bara en liten verktygslåda med det nödvändigaste så är det väl en enkel match?! Har du handlat på IKEA? 🙂
Jag ska sätta upp lister, hyllor och tavlor, bygga säng etc. och sen är det klart? Har du bara en liten verktygslåda med det nödvändigaste så är det väl en enkel match?! Har du handlat på IKEA? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:15Noterar med viss förvåning, men illa dold förtjusning att Linda tydligen har tänkt skaffa sambo (utöver Uffe-buffe då alltså).
Noterar med viss förvåning, men illa dold förtjusning att Linda tydligen har tänkt skaffa sambo (utöver Uffe-buffe då alltså).
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:21Dessert finns det väl alltid lite plats för, måste ju inte ätas i direkt anslutning till huvudrätten...........
Kan inte dessert vara ett uttryck för en komplett måltid tillagat med omtanke på de/den som ska äta den. Inget ont om den som inte serverar
Dessert finns det väl alltid lite plats för, måste ju inte ätas i direkt anslutning till huvudrätten...........
Kan inte dessert vara ett uttryck för en komplett måltid tillagat med omtanke på de/den som ska äta den. Inget ont om den som inte serverar
Quote from ellen olsson on 27 September 2012, 09:26Har ni ingen dessertmage? 😉
Har ni ingen dessertmage? 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:52Jessie: Men Uffe bor inte hos henne?
Jessie: Men Uffe bor inte hos henne?
Quote from Rasmus Olsson on 27 September 2012, 10:00Åter till trådens titel!
Jag vill finna en partner att älska med, skratta med, gråta med, sova med, resa med och cykla med.
Livets väsentligheter helt enkelt.
Åter till trådens titel!
Jag vill finna en partner att älska med, skratta med, gråta med, sova med, resa med och cykla med.
Livets väsentligheter helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 10:07....vakna med skratta med, laga mat med...
....vakna med skratta med, laga mat med...
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 10:09Just det Bruse...
Jag tänker inte skaffa en get och behöver alltså någon som vill äta min mat. Dessutom kan tilläggas att jag är en jävel på massage och vill bli bättre - alltså behövs en försöksperson. Vill också ha någon som tar kontroll över fjärrkont
Just det Bruse...
Jag tänker inte skaffa en get och behöver alltså någon som vill äta min mat. Dessutom kan tilläggas att jag är en jävel på massage och vill bli bättre - alltså behövs en försöksperson. Vill också ha någon som tar kontroll över fjärrkont
Quote from Rasmus Olsson on 27 September 2012, 10:30Vem vill sova i soffan om man har en varm kvinna i sängen?
Vem vill sova i soffan om man har en varm kvinna i sängen?
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 12:03Vill och vill. Mycket vilja här men lik förbannat är veden kvar i skogen...;-)
Vill och vill. Mycket vilja här men lik förbannat är veden kvar i skogen...;-)