Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 10:16Du kan ligga med geten.
Du kan ligga med geten.
Quote from ellen olsson on 25 September 2012, 10:22Jag kommer osökt att tänka på detta "mästerverk"... 😀
http://www.youtube.com/watch?v=gzgM0rQGJug
Jag kommer osökt att tänka på detta "mästerverk"... 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 11:12Trodde tidelag va förbjudet...
Jag skulle nog hellre ligga med en kvinna i vilket fall som helst;)
Så jag är inne på samma linje som Nico...fast utan geten...har ved och vedspis som ger mig värme...så nu saknas den att ligga med...;)
Trodde tidelag va förbjudet...
Jag skulle nog hellre ligga med en kvinna i vilket fall som helst;)
Så jag är inne på samma linje som Nico...fast utan geten...har ved och vedspis som ger mig värme...så nu saknas den att ligga med...;)
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 11:16Jag vet inte om den lagen har återinförts?
Jag vet inte om den lagen har återinförts?
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 14:04Skit i lagen 🙂
Var är det lättraggat i Stockholm? Finns det något "magiskt" ställe där ingen går hem ensam? 😉
Skit i lagen 🙂
Var är det lättraggat i Stockholm? Finns det något "magiskt" ställe där ingen går hem ensam? 😉
Quote from ellen olsson on 25 September 2012, 15:01Malmskillnadsgatan?
Malmskillnadsgatan?
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 16:39Det är humor Fredrik 😀
Det är humor Fredrik 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 17:31Hehe risken med humor är att folk kan tro att man skämtar!
Vill kvinnorna inte ha ett seriöst förhållande och bara ligga, så får man gilla läget och göra det bästa av saken. Jag är ironisk och lite bitter faktiskt. 🙂
Hehe risken med humor är att folk kan tro att man skämtar!
Vill kvinnorna inte ha ett seriöst förhållande och bara ligga, så får man gilla läget och göra det bästa av saken. Jag är ironisk och lite bitter faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 18:17Jag vill träffa en partner för att... ha någon att resa med, träna med och utföra grymma kostrelaterade experiment på... (H:)
Jag vill träffa en partner för att... ha någon att resa med, träna med och utföra grymma kostrelaterade experiment på... (H:)
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 18:35Caroline: Kan tänka mig att vara försöksperson på den där "drick goda viner och ät fantastisk mat" dieten som alla pratar om 😉
Caroline: Kan tänka mig att vara försöksperson på den där "drick goda viner och ät fantastisk mat" dieten som alla pratar om 😉