Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 18:39Anytime Patrik, ska bara avsluta inte-äta-gluten-dieten som jag håller på med för närvarande.. 🙂
Anytime Patrik, ska bara avsluta inte-äta-gluten-dieten som jag håller på med för närvarande.. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 20:09Fredrik efter ditt youtubetips så kanske det blir denna låt för Nicos granne http://www.youtube.com/watch?v=ov6_cD9dQjY&feature=related
Fredrik efter ditt youtubetips så kanske det blir denna låt för Nicos granne http://www.youtube.com/watch?v=ov6_cD9dQjY&feature=related
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 22:48...för att det är tråkigt att pyssla i lägenheten (= sätta upp lister, hyllor och tavlor, bygga säng etc.) själv. När jag behöver ett par extra händer finns de inte, när jag blir frustrerad finns det ingen som lugnar ner mig med en puss, när det blir fint
...för att det är tråkigt att pyssla i lägenheten (= sätta upp lister, hyllor och tavlor, bygga säng etc.) själv. När jag behöver ett par extra händer finns de inte, när jag blir frustrerad finns det ingen som lugnar ner mig med en puss, när det blir fint
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 09:08Linda: Jag kan innte hjälpa dig med alla punkter, men några kan jag nog greja. 🙂
Linda: Jag kan innte hjälpa dig med alla punkter, men några kan jag nog greja. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 13:31Linda: Jag är bostadslös, när flyttar jag in? 😉
Linda: Jag är bostadslös, när flyttar jag in? 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:22Celos: Tack! Men jag vill nog ändå ha en partner för det där andra... 😉
Celos: Tack! Men jag vill nog ändå ha en partner för det där andra... 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:24Linda: vem tusan vill inte det. (#)
Linda: vem tusan vill inte det. (#)
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 21:24Nico: När du fullgjort ovan nämnda uppgifter 😉
Nico: När du fullgjort ovan nämnda uppgifter 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 01:04Ordspråket säger: "Den som bäddar får ligga" samt "Vägen till kvinnans hjärta går via desserten"
Ordspråket säger: "Den som bäddar får ligga" samt "Vägen till kvinnans hjärta går via desserten"
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:07Hmm Roger, om jag orkar med dessert, har man inte misslyckats med varmrätten då? 😉
Hmm Roger, om jag orkar med dessert, har man inte misslyckats med varmrätten då? 😉