Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 20:04Skaffa en get.
Skaffa en get.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 20:15??
??
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 20:23Nicos matproblem.
Nicos matproblem.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 20:24Aha, en get som hjälper honom att äta upp resterna.
Aha, en get som hjälper honom att äta upp resterna.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 23:22har ett ex som sa att hon kunde tänka sig ta emot mig vid målet om jag hela vasaloppet (kanske hade funkat om jag hade vunnit valfritt annat lopp oxå), annars fick det vara.. (det är ju äckligt med svettiga människor..) (och eftersom hon inte trodde jag
har ett ex som sa att hon kunde tänka sig ta emot mig vid målet om jag hela vasaloppet (kanske hade funkat om jag hade vunnit valfritt annat lopp oxå), annars fick det vara.. (det är ju äckligt med svettiga människor..) (och eftersom hon inte trodde jag
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 22:15...jag vill ha nån som värmer mig. Det är kallt i min lägenhet, brrrrr
...jag vill ha nån som värmer mig. Det är kallt i min lägenhet, brrrrr
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2012, 22:19Det är det här med, men så hade jag både sovrums- och badrumsfönster öppna under dagen. Dumt.
Det är det här med, men så hade jag både sovrums- och badrumsfönster öppna under dagen. Dumt.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 07:36@Anna
Det är det här med :-/
@Anna
Det är det här med :-/
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 09:22samma här..
samma här..
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 10:09Get införskaffad, nu vill jag bara ha någon att ligga med...(hv) (H:)
Get införskaffad, nu vill jag bara ha någon att ligga med...(hv) (H:)