Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 07:05Eller så cyklar man med hästen 🙂
Eller så cyklar man med hästen 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 08:35Bruse: Bara om ryttarinnan är hjulbent
Bruse: Bara om ryttarinnan är hjulbent
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 09:30Carro: Ja, det stämmer "vanlig" ridning = engelsk. 🙂
Carro: Ja, det stämmer "vanlig" ridning = engelsk. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2012, 11:22Patrik: +1
Patrik: +1
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 18:39... jag är glad idag och vill dela det med någon jag tycker om.
... jag är glad idag och vill dela det med någon jag tycker om.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:55(t+) Det är nog just de momenten som jag saknar en partner mest...
(t+) Det är nog just de momenten som jag saknar en partner mest...
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:41...och när man är låg och lite lessen. Då vill man bara ha en famn att krypa upp i faktiskt..
Så det är väl de där två lägena och så för att få ligga som man vill träffa nån? (H)
...och när man är låg och lite lessen. Då vill man bara ha en famn att krypa upp i faktiskt..
Så det är väl de där två lägena och så för att få ligga som man vill träffa nån? (H)
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:50För att få ligga behöver man faktiskt ingen särskilt långvarig partner. *upplyser*
För att få ligga behöver man faktiskt ingen särskilt långvarig partner. *upplyser*
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:07Då kanske det var därför jag skrev "därför man vill träffa någon" då? 😉
Men ärligt talat så är ju även det lite bättre med en stadig partner, iaf om det klickar rejält på just det planet, så jag tror ändå jag har rätt.
Då kanske det var därför jag skrev "därför man vill träffa någon" då? 😉
Men ärligt talat så är ju även det lite bättre med en stadig partner, iaf om det klickar rejält på just det planet, så jag tror ändå jag har rätt.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 22:57Jag har väl inte sagt att det bara måste vara en gång? 😉
Nåja, vi vet nog alla vad vi menar! 😀
Jag har väl inte sagt att det bara måste vara en gång? 😉
Nåja, vi vet nog alla vad vi menar! 😀