Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2012, 12:25Asså, jag hinner inte läsa allt nånstans längre. Har fullt upp med att ljuga om mig själv.
Asså, jag hinner inte läsa allt nånstans längre. Har fullt upp med att ljuga om mig själv.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:05Nämen Anna Heeeej! *vinkar så mycket så att handen typ lossnar!*
Nämen Anna Heeeej! *vinkar så mycket så att handen typ lossnar!*
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:16Bruse: skönt att höra att allt är som vanligt! 🙂
Carro: försiktig med handen, om en trillar av så får du sadla om till westernridning (vilket iof är väldigt trevligt det också).
*vinkar febrilt tillbaka*
Bruse: skönt att höra att allt är som vanligt! 🙂
Carro: försiktig med handen, om en trillar av så får du sadla om till westernridning (vilket iof är väldigt trevligt det också).
*vinkar febrilt tillbaka*
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:49Oh no! De vill jag ju inte!!! Jag gillar engelsk ridning för mycket.
*vinkar lite försiktigare*
Oh no! De vill jag ju inte!!! Jag gillar engelsk ridning för mycket.
*vinkar lite försiktigare*
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2012, 14:02Men jag ljuger dåligt, eftersom Carro inte vill hångla med mig.
Franskt vet jag vad det är. Men engelsk ridning, vad är det?
Men jag ljuger dåligt, eftersom Carro inte vill hångla med mig.
Franskt vet jag vad det är. Men engelsk ridning, vad är det?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 14:25Carro: har du testat Western?
Bruse: sannerligen. Inget har förändrats 😉
Carro: har du testat Western?
Bruse: sannerligen. Inget har förändrats 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2012, 14:41Näe, jag vet fortfarande inte vad engelskt är. Western kan jag ana, tjoa å tjimma i läderbyxor.
Näe, jag vet fortfarande inte vad engelskt är. Western kan jag ana, tjoa å tjimma i läderbyxor.
Quote from ellen olsson on 14 August 2012, 14:46Rävjakt?
Rävjakt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 22:53Haha jag tror att man kallar de som många ser som "vanlig ridning" för engelsk ridkonst. Men jag kan vara ute å cykla. 🙂
Ja Anna jag har provat Western. Även om de är roligt vill jag ha kvar min hand. 🙂
Haha jag tror att man kallar de som många ser som "vanlig ridning" för engelsk ridkonst. Men jag kan vara ute å cykla. 🙂
Ja Anna jag har provat Western. Även om de är roligt vill jag ha kvar min hand. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2012, 22:56Ska du cykla eller rida? Bestäm dig kvinna!
Ska du cykla eller rida? Bestäm dig kvinna!