Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:42Jag gör som Hans och kör en rejäl enkelsäng. Perfekt om man är nykär. Om man nu någon gång bör det *muttrar*
Jag gör som Hans och kör en rejäl enkelsäng. Perfekt om man är nykär. Om man nu någon gång bör det *muttrar*
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:45Jag köpte också dubbelsängen till mig själv när jag flyttade isär. För att jag har plats, för att främja den estetiska balansen i rummet.... och för att jag hoppas nån ska vilja sova över (då och då iaf).
Jag köpte också dubbelsängen till mig själv när jag flyttade isär. För att jag har plats, för att främja den estetiska balansen i rummet.... och för att jag hoppas nån ska vilja sova över (då och då iaf).
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:54Jag har enkelsäng, men vill ha en dubbelsäng;)
Jag har enkelsäng, men vill ha en dubbelsäng;)
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:58Jag motiverar min 120säng med att jag har en liten lägenhet. Skulle nog känna mig (ännu mer) ensam om det fanns en hel tom sängplats bredvid...
Jag motiverar min 120säng med att jag har en liten lägenhet. Skulle nog känna mig (ännu mer) ensam om det fanns en hel tom sängplats bredvid...
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 23:26Jag skulle egentligen helst ha en 120-säng, för mitt sovrum är egentligen för litet för 160, men dels gillar jag att kunna sova som en sjöstjärna, dels blir jag alldeles svettig av kroppskontakt när jag sover, så om det nu skulle bli fler än jag i sängen
Jag skulle egentligen helst ha en 120-säng, för mitt sovrum är egentligen för litet för 160, men dels gillar jag att kunna sova som en sjöstjärna, dels blir jag alldeles svettig av kroppskontakt när jag sover, så om det nu skulle bli fler än jag i sängen
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 11:07Har 140 vilket är lagom för att inte känna sig ensam och ändå plats för sällskap utan ligga för tätt.
Har 140 vilket är lagom för att inte känna sig ensam och ändå plats för sällskap utan ligga för tätt.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 17:37Jag köpte en 1,60 direkt när jag flyttade hemifrån när jag var 19. Tror att jag tänkte så här:
1,60 är inte löjligt stort att ha även om man bor själv OCH om jag någonsin upptäcker att jag bor ihop med någon som jag vill sova längre ifrån än man kan i en
Jag köpte en 1,60 direkt när jag flyttade hemifrån när jag var 19. Tror att jag tänkte så här:
1,60 är inte löjligt stort att ha även om man bor själv OCH om jag någonsin upptäcker att jag bor ihop med någon som jag vill sova längre ifrån än man kan i en
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:07...Ha nån som väcker mej när jag somnat i soffan framför tvn , och ber mej komma till sängen i stället....
...Ha nån som väcker mej när jag somnat i soffan framför tvn , och ber mej komma till sängen i stället....
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:12...ha någon som håller om mig och leker med mitt hår (på huvudet Bruse, jag vet nog hur du tänker!;)) när jag håller på att somna i soffan. Därefter det Carro skrev! 🙂
Kom förresten på att jag skänkte bort min soffa igår som ett led i renoveringen av l
...ha någon som håller om mig och leker med mitt hår (på huvudet Bruse, jag vet nog hur du tänker!;)) när jag håller på att somna i soffan. Därefter det Carro skrev! 🙂
Kom förresten på att jag skänkte bort min soffa igår som ett led i renoveringen av l
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:23O no! Linda de var inte bra. Fast å andra sidan, om du inte har nån soffa så måste du ju alltid somna i sängen. Och de är ju förvisso bra. Oavsett man eller inte 😛
O no! Linda de var inte bra. Fast å andra sidan, om du inte har nån soffa så måste du ju alltid somna i sängen. Och de är ju förvisso bra. Oavsett man eller inte 😛