Quote from ellen olsson on 2 August 2012, 21:29Själv vill jag ha svalt så ett täcke är egentligen onödigt, iallafall för värmens skull...
Själv vill jag ha svalt så ett täcke är egentligen onödigt, iallafall för värmens skull...
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:29Mitt täcke är ett tungt och tjockt duntäcke. Tror det är lite svårt att rulla in sig i det och sno hela från mig men skulle jag få problem med en tjej som snor hela täcket skulle jag genast planera om till två täcken såklart 🙂
Mitt täcke är ett tungt och tjockt duntäcke. Tror det är lite svårt att rulla in sig i det och sno hela från mig men skulle jag få problem med en tjej som snor hela täcket skulle jag genast planera om till två täcken såklart 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2012, 21:32Lakan i latex låter ju verkligen kinky!
Lakan i latex låter ju verkligen kinky!
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:53Praktiskt...
Praktiskt...
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:02Jag har också bara ett enda stort täcke i min dubbelsäng, men nu på sommaren är det så varmt hos mig så jag oftast sover utan täcke, så dyker det upp nån som vill kokonga in sig i det så blir det mest bara obehag på morgonen när nån av oss måste bädda til
Jag har också bara ett enda stort täcke i min dubbelsäng, men nu på sommaren är det så varmt hos mig så jag oftast sover utan täcke, så dyker det upp nån som vill kokonga in sig i det så blir det mest bara obehag på morgonen när nån av oss måste bädda til
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:10Magnus, det verkar som du inte gillar vardagliga sysslor som gräsklippning och sängbäddning 🙂
Edit undrar varför nästan alla singlar har dubbelsäng?
Själv har jag en rejäl enkelsäng.
Magnus, det verkar som du inte gillar vardagliga sysslor som gräsklippning och sängbäddning 🙂
Edit undrar varför nästan alla singlar har dubbelsäng?
Själv har jag en rejäl enkelsäng.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:18Jag klipper gärna gräs - om jag har en åkgräsklippare. Det är en av de grejer som gör att jag lite grann saknar det där med att ha trädgård. Bädda sängen är dock alltid tråkigt, med tanke på att man vet att man måste göra det igen nästa dag. Själv har jag
Jag klipper gärna gräs - om jag har en åkgräsklippare. Det är en av de grejer som gör att jag lite grann saknar det där med att ha trädgård. Bädda sängen är dock alltid tråkigt, med tanke på att man vet att man måste göra det igen nästa dag. Själv har jag
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:25Hur varmt det än är så vill jag ha ett täcke på mig, men föredrar kyligt sovrum.
Hur varmt det än är så vill jag ha ett täcke på mig, men föredrar kyligt sovrum.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:30Är det för varmt så blir det bara ett lakan. Föredrar att det är så svalt som möjligt under natten. Tidigare en dubbelsäng men numera också en rejäl enkelsäng. 🙂
Är det för varmt så blir det bara ett lakan. Föredrar att det är så svalt som möjligt under natten. Tidigare en dubbelsäng men numera också en rejäl enkelsäng. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 22:37När jag flyttade isär för två år sedan så behövde jag köpa ny säng. Jag funderade i ungefär en minut på att köpa enkelsäng men det blev dubbel och jag bäddar alltid för två. Sover dessutom fortfarande på "min" sida. Det SKA ligga en kille på den andra sid
När jag flyttade isär för två år sedan så behövde jag köpa ny säng. Jag funderade i ungefär en minut på att köpa enkelsäng men det blev dubbel och jag bäddar alltid för två. Sover dessutom fortfarande på "min" sida. Det SKA ligga en kille på den andra sid