Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi får hoppas att det inte är färre iallafall. 😉

Nä, haha! 🙂 Och håll kvar vid principen att hångla med de du faktiskt VILL hångla med...Annars faller ju hela poängen; att det ska vara mysigt liksom. Hoppa bara just den där biten med "partner".

Eller vänta...när jag tänker är det ju ytterst sällan (

Nina: Där har du ju själva pudelkärnan i svart på vitt. 😉 Jag tycker det ju kunde vara okej att bara bli lite hångelsugen när man ser nån som är hångelbar, och så bara spontanhångla lite utan att det för den skull måste leda till gemensamma banklån och g

Gräsklippningsschema?

Schema alltså, hrm... ngn som känner för att hångla på fredag kl 12:15 alternativt 17:43? Har en lucka i mitt gräsklipparschema 🙂

Kan man inte slå två flugor i en smäll och först låta honom komma över och klippa gräsmattan och sedan få lite hångel "som tack"?

Skye: Kan bara klockan 12:18

Ja, alltså... när man gifter sig och flyttar ihop i radhus så har man ju en gräsmatta, och den ska ju klippas, liksom.

Bra exempel på de där grå vardagssysslorna som måste göras.....

Hm, dock känns det lite som om jag poopade hångelpartyt lite med det där... 😉 Låt oss istället konstatera att det är trevligare att hångla än att klippa gräs. Det är därför man bara vill kunna hångla lite utan att dra på sig gräsklipparåtaganden...