Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det där läppbitandet var kanske det jag opponerade mig mot lite 🙂

Mattias: (t+)

Jag behöver för övrigt träffa en partner för att:

a) Då skulle jag kunna sluta anstränga mig så mycket för kvinnor som jag ändå aldrig kommer att få ihop det med (och som därför inte uppskattar ansträngningen).

b) Jag är orolig att jag håller på att tap

Mattias: För punkt b behöver du ju faktiskt inte gå så långt som att skaffa en partner. Det kan till och med vara en fördel att inte ha en partner om du vill öva upp tekniken och bli briljant på området.... 😉

Nina: Kruxet är ju att det inte är alla som bara kan gå fram till vilken okänd människa som helst och fråga om de vill öva på hångel, och få ett ja istället för en "är du helt pantad?"-blick.

Nähä... ursäkta...jag utgick kanske lite för mycket från min egen vardag.. 😉

Jag förökte bara trösta Mattias med att han inte behöver hitta en ”partner” som i nån han vill leva med för att lösa problem b. Det blir så stort och oöverkomligt då.

Jadå, jag förstod det! 🙂 Det är bara min smått bittra manliga sida som tycker att det där med jämlikhet har en del kvar att jobba på när det gäller just den typen av aktiviteter... 😉 Min egen erfarenhet säger att det genom åren har varit betydligt färr

Magnus, jag vet inte hur det brukar funka för dig... Men varje gång jag deltagit i en hångel-situation har det varit en flicka och en pojke involverade. Varken mer eller mindre. Väldigt jämlikt enligt mig. 🙂

Haha, tack för peppet, Nina. Men jag lutar nog mest åt Magnus teori. Alternativt får jag sluta med sådana dumma idéer som att bara hångla med folk som JAG vill hångla med, utan ge mig på alla som vill hångla med mig. 😉

Och om du syftar på vilja-men-inte-få hångla...kan du ju omöjligen veta hur många som velat hångla med dig men inte fått / inte vågat fråga... Förmodligen fler än de du faktiskt hånglat med.