Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 16:53Idag vill jag ha en partner för att ha lite semestermys med. Och han får gärna stanna kvar efter semestern också.
Idag vill jag ha en partner för att ha lite semestermys med. Och han får gärna stanna kvar efter semestern också.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 18:05Det finns inget sexigare än pengar skrev nån... hmm... tänk vad olika saker vi tänder på. Det kommer väääldigt långt ner på min lista.
Praktiskt javisst, men sexigt skulle jag absolut inte kalla det för min del.
Det finns inget sexigare än pengar skrev nån... hmm... tänk vad olika saker vi tänder på. Det kommer väääldigt långt ner på min lista.
Praktiskt javisst, men sexigt skulle jag absolut inte kalla det för min del.
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2012, 18:28Jag är ful och fattig. Är det tändande då?
Jag är ful och fattig. Är det tändande då?
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 18:30Näe!
Näe!
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2012, 19:32Du ser, ni kvinnor är aldrig nöjda.
Du ser, ni kvinnor är aldrig nöjda.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 19:55Att ha utseende och pengar första prioritet är osexigt oavsett snygg/ful, rik/fattig.
Att kvinnor aldrig är nöjda enligt Bruse kanske inte beror på de kvinnor han träffat...
Att ha utseende och pengar första prioritet är osexigt oavsett snygg/ful, rik/fattig.
Att kvinnor aldrig är nöjda enligt Bruse kanske inte beror på de kvinnor han träffat...
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:09Är medelrik och medelsnygg men skulle vilja träffa partner för att bjussa på lasagnen på som står i ugnen 😀
Är medelrik och medelsnygg men skulle vilja träffa partner för att bjussa på lasagnen på som står i ugnen 😀
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:15dela vardagen med.
Idag kliar det på hela kroppen, jag vet inte om det är myggbett eller fästingar efter gårdagens svampplockning 🙁
dela vardagen med.
Idag kliar det på hela kroppen, jag vet inte om det är myggbett eller fästingar efter gårdagens svampplockning 🙁
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:30Nu leker mina barn James Bond.
Fast jag tror inte det är tjejer dom är ute efter...
Nu leker mina barn James Bond.
Fast jag tror inte det är tjejer dom är ute efter...
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 20:44Det kommer nog vart det lider, vänta du bara Jerker 🙂
Det kommer nog vart det lider, vänta du bara Jerker 🙂