Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 10:36Det finns inget sexigare än pengar. Se bara på Onassis.
Det finns inget sexigare än pengar. Se bara på Onassis.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 10:55Jag är lite rädd för folk med mycket pengar... Träffar jag en man med mycket pengar drar jag mig undan lite. Blir skrämd. Inte heller dom superdupersnygga heller har mycket att hämta hos mig.
George Clooney är ett undantag!! (H)
Nä, jag vill ha en vanli
Jag är lite rädd för folk med mycket pengar... Träffar jag en man med mycket pengar drar jag mig undan lite. Blir skrämd. Inte heller dom superdupersnygga heller har mycket att hämta hos mig.
George Clooney är ett undantag!! (H)
Nä, jag vill ha en vanli
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 11:09En förmögen 95-årig tant med kroniskt hjärtfel och inga arvingar satsar jag på (H)
En förmögen 95-årig tant med kroniskt hjärtfel och inga arvingar satsar jag på (H)
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:17Jag håller med Nina.
När en kille börjar sin pressentation att han är snygg eller har mycket pengar, blir han ointressant. Om han börjar sin presentation med det, så är det förmodligen viktigt för honom.
Jag håller med Nina.
När en kille börjar sin pressentation att han är snygg eller har mycket pengar, blir han ointressant. Om han börjar sin presentation med det, så är det förmodligen viktigt för honom.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:52Men finns det verkligen såna som gör det? (#)
Men finns det verkligen såna som gör det? (#)
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:53Jaja, att välja mellan Kalles och löjrom är ju svårt.
Jaja, att välja mellan Kalles och löjrom är ju svårt.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 13:54Om det är mig du frågar Jerker, så svar ja.
Om det är mig du frågar Jerker, så svar ja.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 15:09Jerker: Ja, det finns det (#) Hur avtändande som helst!
Jerker: Ja, det finns det (#) Hur avtändande som helst!
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 15:13Har en man turen att ha pengar så är det smartast att subtilt visa det, snarare än att skriva/skryta/säga det så hon slipper känna sig som en golddigger även om hon råkar gilla att män har ordnad ekonomi. 😀
Har en man turen att ha pengar så är det smartast att subtilt visa det, snarare än att skriva/skryta/säga det så hon slipper känna sig som en golddigger även om hon råkar gilla att män har ordnad ekonomi. 😀
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 16:51David, löjrom eller Kalles kvittar. Jag blir lika äcklad av bägge. 😉
David, löjrom eller Kalles kvittar. Jag blir lika äcklad av bägge. 😉