Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 09:01Håsen: Varför Cannes i november?
Håsen: Varför Cannes i november?
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 10:07Linda S: varför Sverige i november?
Linda S: varför Sverige i november?
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 10:12Anar att Håsen ska springa nån mara och påminner honom samtidigt om att han redan har fått erbjudande om sällskap 🙂
Anar att Håsen ska springa nån mara och påminner honom samtidigt om att han redan har fått erbjudande om sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 10:28Camilla: Jo, jag misstänkte att det var något sådant 😉
Adam: Jag nämnde inte Sverige i november. Men eftersom du frågar så svarar jag: Regn!! 😀
Camilla: Jo, jag misstänkte att det var något sådant 😉
Adam: Jag nämnde inte Sverige i november. Men eftersom du frågar så svarar jag: Regn!! 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 11:09Camilla: Sällskap är trevligt men nu tänkte jag mig en partner och där är vi ännu inte i vår relation 😉
Camilla: Sällskap är trevligt men nu tänkte jag mig en partner och där är vi ännu inte i vår relation 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 11:11😉
😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 12:59Camilla är väl partner-material om nån! (H)
Camilla är väl partner-material om nån! (H)
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 13:01Jag också!!!
Fast inte för Håsen, då (eller nån annan kille heller för den delen).
Jag också!!!
Fast inte för Håsen, då (eller nån annan kille heller för den delen).
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 13:47Vad du är kinkig Jerker. Trodde jag hade en chans där men tji fick jag 🙁
Vad du är kinkig Jerker. Trodde jag hade en chans där men tji fick jag 🙁
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 14:36Jerker: Nu tycker jag att du är lite väl kinkig som nobbar Håsen sådär! 😉
Jerker: Nu tycker jag att du är lite väl kinkig som nobbar Håsen sådär! 😉