Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 22:25jag vill det för att jag vill dela allt med någon....
jag vill det för att jag vill dela allt med någon....
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 13:19Vill träffa en partner för att ta med på Lars Winnerbäck konserten på Trädgårn ikväll
Vill träffa en partner för att ta med på Lars Winnerbäck konserten på Trädgårn ikväll
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 20:13... åka på bilsemester i ner till Medelhavet med henne.
... åka på bilsemester i ner till Medelhavet med henne.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 18:23....jag vill längta sådär mycket så jag nästan har ont i magen efter att bara komma hem och få vara nära honom!
....jag vill längta sådär mycket så jag nästan har ont i magen efter att bara komma hem och få vara nära honom!
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 22:19...för att kunna gå på fjället, prata om allt och inget, pussas och ligga i tältet och gossa medans regnet öser ner.
Ja just, så hade jag det nyss i 4 dygn men sen gick det åt skogen...Suck... 🙁
...för att kunna gå på fjället, prata om allt och inget, pussas och ligga i tältet och gossa medans regnet öser ner.
Ja just, så hade jag det nyss i 4 dygn men sen gick det åt skogen...Suck... 🙁
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 23:38Mari, vad har hänt 🙁
Mari, vad har hänt 🙁
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:45Jag var ute och fjällvandrade med en kompis som jag insåg att jag har känslor för och han har det visserligen för mig men han har just fått sitt drömjobb i Umeå och jag mitt i Stockholm och från hans sida var det inte riktigt läge med nått seriöst på dist
Jag var ute och fjällvandrade med en kompis som jag insåg att jag har känslor för och han har det visserligen för mig men han har just fått sitt drömjobb i Umeå och jag mitt i Stockholm och från hans sida var det inte riktigt läge med nått seriöst på dist
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:48Aj då, inte kul när trevliga killar flyttar.
Aj då, inte kul när trevliga killar flyttar.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 09:48Tråkigt Mari. Jag hoppas det löser sig på något sätt i alla fall.
Idag skulle jag i alla fall vilja ha någon som kan massera min rygg där jag inte kommer åt själv. Men, men, det finns ju dörrposter, tennisbollar m.m.
Tråkigt Mari. Jag hoppas det löser sig på något sätt i alla fall.
Idag skulle jag i alla fall vilja ha någon som kan massera min rygg där jag inte kommer åt själv. Men, men, det finns ju dörrposter, tennisbollar m.m.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 23:51Kollar på resor igen. Boende i Cannes är billigt i november. Skulle vilja ha någon att dela upplevelsen med bara.
Kollar på resor igen. Boende i Cannes är billigt i november. Skulle vilja ha någon att dela upplevelsen med bara.