Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 11:03Initiativ(kraft), Fantasi och Kommunikation.
Initiativ(kraft), Fantasi och Kommunikation.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 16:23Jag vill räffa en partner extra mycket nu inför semestern för att ha någon att resa med, gå hand i hand med på stranden, äta frukostar med, dricka ett glas vin ute i solen med, hångla med mm mm.
Jag vill ha kärlek och romantik!! (H:)Är det för mycket beg
Jag vill räffa en partner extra mycket nu inför semestern för att ha någon att resa med, gå hand i hand med på stranden, äta frukostar med, dricka ett glas vin ute i solen med, hångla med mm mm.
Jag vill ha kärlek och romantik!! (H:)Är det för mycket beg
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 21:51Jag vill bara ha nån som tar på mig.
Sällskap och hålla handen............Suckar tungt och drömmer mig bort
Jag vill bara ha nån som tar på mig.
Sällskap och hålla handen............
Suckar tungt och drömmer mig bort
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 21:55Jag vill ha någon som håller om mig när jag behöver det. Någon som ringer och frågar hur min dag har varit. Någon som längtar efter mig.
Keep on dreaming, Nina...
Jag vill ha någon som håller om mig när jag behöver det. Någon som ringer och frågar hur min dag har varit. Någon som längtar efter mig.
Keep on dreaming, Nina...
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 23:29Pia: Du får det att låta som att det nästan går bra med vem som helst... Detekterar jag lite desperation? 😉
Pia: Du får det att låta som att det nästan går bra med vem som helst... Detekterar jag lite desperation? 😉
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 00:04@Helena, Pia, Nina
Jag känner som ni.
@Helena, Pia, Nina
Jag känner som ni.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 07:53låter som att det inte bara är jag som tycker att man är fysisk med/röra den man är tillsammans med..
låter som att det inte bara är jag som tycker att man är fysisk med/röra den man är tillsammans med..
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 12:43Desperat? Jag? Nu förstår jag inte riktigt..... (H)
Singel och ensam alldeles för länge har jag konstaterat
Desperat? Jag? Nu förstår jag inte riktigt..... (H)
Singel och ensam alldeles för länge har jag konstaterat
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 22:15Jag håller med Helena. Och alla andra i tråden iofs... Men åh...
Nu har min singelkompis som jag delat min frustration och längtan med kanske eventuellt gått och osinglat sig (jätteglad för hennes skull förstås), så nu känner jag mig ännu mer ensam och d
Jag håller med Helena. Och alla andra i tråden iofs... Men åh...
Nu har min singelkompis som jag delat min frustration och längtan med kanske eventuellt gått och osinglat sig (jätteglad för hennes skull förstås), så nu känner jag mig ännu mer ensam och d
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 22:22Ibland så kan en känsla drabba mig plötsligt utan att det är nåt särskilt som hänt 🙁
Ibland så kan en känsla drabba mig plötsligt utan att det är nåt särskilt som hänt 🙁