Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 09:26Filippa: Lätt du vinner. Jag är nog ganska vek och dessutom bra förlorare. 🙁
Filippa: Lätt du vinner. Jag är nog ganska vek och dessutom bra förlorare. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 09:51Bra Nico, för jag är det inte; en bra förlorare. Som vinnare är jag dryg och självgod och som förlorare ifrågasätter jag vinnaren och anklagar denne för fusk. Nejdå, så illa är det inte - bara lite!
Bra Nico, för jag är det inte; en bra förlorare. Som vinnare är jag dryg och självgod och som förlorare ifrågasätter jag vinnaren och anklagar denne för fusk. Nejdå, så illa är det inte - bara lite!
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 09:53Filippa du kan inte vinna kampen om fjärrkontrollen för jag har bestämt att vi inte ska ha TV (H)
Filippa du kan inte vinna kampen om fjärrkontrollen för jag har bestämt att vi inte ska ha TV (H)
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 10:06Ingen tv = ingen kille 😉
Ingen tv = ingen kille 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 10:20Filippa: Haha, bra. För skulle jag någon gång vinna så är det troligen också för att jag fuskat! 🙂
Filippa: Haha, bra. För skulle jag någon gång vinna så är det troligen också för att jag fuskat! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 10:22Nico: A match in heaven, då´rå?! Haha!
Nico: A match in heaven, då´rå?! Haha!
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 10:26Filippa: Haha! Bra. Vi kan snart osingla oss kanske? 😉
Filippa: Haha! Bra. Vi kan snart osingla oss kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 10:30Vem vet?! Bjud ut mig och avguda mig så får vi se 😉
Vem vet?! Bjud ut mig och avguda mig så får vi se 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 10:47Filippa: Ja, jag får samla mod till det. Men om du är otålig så är det bara att ta eget initiativ. Jag älskar kvinnor med/som har IFK.
Filippa: Ja, jag får samla mod till det. Men om du är otålig så är det bara att ta eget initiativ. Jag älskar kvinnor med/som har IFK.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 11:01IFK?
IFK?