Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:27Jörgen, bra! En gentleman tar alltid notis om små subtila hintar i det damerna säger. 😉
Jörgen, bra! En gentleman tar alltid notis om små subtila hintar i det damerna säger. 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:29Haha, men seriöst så skulle nog mina kollegor påstå att min kopp är ungefär i den där storleken.
Naturligtvis så överdriver dom...
...lite
Haha, men seriöst så skulle nog mina kollegor påstå att min kopp är ungefär i den där storleken.
Naturligtvis så överdriver dom...
...lite
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:30Jörgen: ÅH, en SÅN kopp vill jag ha!! (H:) Lagom storlek för morgonkaffet! 😀
Jörgen: ÅH, en SÅN kopp vill jag ha!! (H:) Lagom storlek för morgonkaffet! 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:31Kaffe?? Förstör nu inte den här muggen Linda!
Kaffe?? Förstör nu inte den här muggen Linda!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:33Jädrar vad energi man skulle få av en sån kopp kaffe men vad skall man slösa den energin på (#)
Jädrar vad energi man skulle få av en sån kopp kaffe men vad skall man slösa den energin på (#)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:48Frukost på sängen är toppen! Utan knäckebröd tack.
Frukost på sängen är toppen! Utan knäckebröd tack.
Quote from ellen olsson on 31 October 2010, 22:05Om man är anställd för att fnissa kan det kanske funka. Annars är jag mer osäker. 😀
Om man är anställd för att fnissa kan det kanske funka. Annars är jag mer osäker. 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:07(t+) Lotta
(t+) Lotta
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:11Äh... Det är inte koppen som är stor, jag tror att det är mannen som håller koppen som är väldigt liten! Och så etiketten till te-påsen förstås. 😉
Äh... Det är inte koppen som är stor, jag tror att det är mannen som håller koppen som är väldigt liten! Och så etiketten till te-påsen förstås. 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:071 riktig Naturtjej som vill följa me 1 Söndagmorron vid 07:30 o cykla bort till stigen o gå med ut på udden o titta på sjöfågel o när solen börjar värma...DEN tjejen är Välkommen (H:) En enkel tjej utan parfym,nagellack o sån´t...finns ni ? Eller ska ni s
1 riktig Naturtjej som vill följa me 1 Söndagmorron vid 07:30 o cykla bort till stigen o gå med ut på udden o titta på sjöfågel o när solen börjar värma...DEN tjejen är Välkommen (H:) En enkel tjej utan parfym,nagellack o sån´t...finns ni ? Eller ska ni s