Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bennu: Detta kan förklara varför det är så svårt att komma upp på morgonen som singel. Fel sätt att vakna på, helt enkelt. 🙂

Det här med att käka frukost i sängen är ju bara bökigt. Var ska man ställa kaffekoppen osv, man försöker balansera den nånstans och det blir krångel med mackorna på täcket. Jag inser det romantiska med frukost på sängen men inte det praktiska. Jag är sin

Mattias: Eller så kan du se det som att det underlättar att komma upp i tid på morgonen.... 😉

Edit, adressera mera

Emelie: okokok, en kopp kaffe kan jag gå med på, om den serveras med en kyss och ett leende 🙂

...det är inte så mysigt med såna där sängbord om man är lite lätt klaustrofobisk om benen... jag ville bara säga det. (H)

Ja, en kopp kaffe ja, möjligen funkar det. Det räcker så. Man ska inte krångla till det.

Och här har jag gått omkring och trott att jag var den enda som inte gillade frukost på sängen...

hmm Aadu du har aldrig bjudit någon på frukost på sängen låter det som hehe 😉 Kaffet/the´t kan man sätta på sängbordet tex. Smörgåsen har man givetvis på ett fat eller en mindre tallrik.. Hur svårt kan det vara 😀

frukost kan väl innebära mer än bara den frukoten som normalt servera? eller?

Givet Emelie 😉