Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja försöker klämma mig in här o lixom be om ursäkt att jag låter så sexfixerad.."tömma på morronen"..när man e på landet..man gör allting själv/ensam..tänk va kul o ha ngn o gå ut på udden,me eller bara"let´s go for a walk"..eller när man fixar med ngt på

Du får ta med dig någon av Funbeat-tjejerna ut till landet mikael!

Drömde mardröm i natt (någon som jagade mig tror jag). Händer mig ibland och då är jag helt ologiskt jätteJÄTTErädd. Jag är fullkomligt skräckslagen. Tidigare har det hjälpt att krypa tätt intill min pojkvän och få honom att hålla om mig så lugnar jag mig

Låter inge vidare Kat. Hoppas att du fick sova gott när du väl somnat och drog nytta av den extra timman inatt *kram*

Natten efter drömde jag att min iPhone hade gått sönder! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-scared002.gif

Och tyvärr fattar inte barn att de ska sova en timme längre...

Vilken natt var värst? 🙂

Har du dålig timer på dina barn?

för att jag va så jädra sugen på att bjuda någon på frukost på sängen imorse...

Det var faktiskt mitt ex bra på, frukost på sängen.. Bara det att jag h a t a r att äta i sängen. Där gör man annat. Smulor, balanserande av koppar och dålig sittställning funkar inte för mig. Är det bara jag som inte gillar frukost i sängen?

Nej Kat, du är INTE ensam.
Frukost i sängen = (t-)
Att bli mysväckt OCH frukosten är klar i KÖKET eller VARDAGSRUMMET däremot.. 😀

Man kan ju servera det symboliskt vid sängen behöver ju inte förtäras i sängen 🙂