Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 20:06Ja försöker klämma mig in här o lixom be om ursäkt att jag låter så sexfixerad.."tömma på morronen"..när man e på landet..man gör allting själv/ensam..tänk va kul o ha ngn o gå ut på udden,me eller bara"let´s go for a walk"..eller när man fixar med ngt på
Ja försöker klämma mig in här o lixom be om ursäkt att jag låter så sexfixerad.."tömma på morronen"..när man e på landet..man gör allting själv/ensam..tänk va kul o ha ngn o gå ut på udden,me eller bara"let´s go for a walk"..eller när man fixar med ngt på
Quote from Jonny Persson on 20 October 2010, 20:11Du får ta med dig någon av Funbeat-tjejerna ut till landet mikael!
Du får ta med dig någon av Funbeat-tjejerna ut till landet mikael!
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:25Drömde mardröm i natt (någon som jagade mig tror jag). Händer mig ibland och då är jag helt ologiskt jätteJÄTTErädd. Jag är fullkomligt skräckslagen. Tidigare har det hjälpt att krypa tätt intill min pojkvän och få honom att hålla om mig så lugnar jag mig
Drömde mardröm i natt (någon som jagade mig tror jag). Händer mig ibland och då är jag helt ologiskt jätteJÄTTErädd. Jag är fullkomligt skräckslagen. Tidigare har det hjälpt att krypa tätt intill min pojkvän och få honom att hålla om mig så lugnar jag mig
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 09:30Låter inge vidare Kat. Hoppas att du fick sova gott när du väl somnat och drog nytta av den extra timman inatt *kram*
Låter inge vidare Kat. Hoppas att du fick sova gott när du väl somnat och drog nytta av den extra timman inatt *kram*
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 09:36Natten efter drömde jag att min iPhone hade gått sönder! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-scared002.gif
Och tyvärr fattar inte barn att de ska sova en timme längre...
Natten efter drömde jag att min iPhone hade gått sönder! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-scared002.gif
Och tyvärr fattar inte barn att de ska sova en timme längre...
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:58Vilken natt var värst? 🙂
Har du dålig timer på dina barn?
Vilken natt var värst? 🙂
Har du dålig timer på dina barn?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 17:28för att jag va så jädra sugen på att bjuda någon på frukost på sängen imorse...
för att jag va så jädra sugen på att bjuda någon på frukost på sängen imorse...
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 17:44Det var faktiskt mitt ex bra på, frukost på sängen.. Bara det att jag h a t a r att äta i sängen. Där gör man annat. Smulor, balanserande av koppar och dålig sittställning funkar inte för mig. Är det bara jag som inte gillar frukost i sängen?
Det var faktiskt mitt ex bra på, frukost på sängen.. Bara det att jag h a t a r att äta i sängen. Där gör man annat. Smulor, balanserande av koppar och dålig sittställning funkar inte för mig. Är det bara jag som inte gillar frukost i sängen?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 17:48Nej Kat, du är INTE ensam.
Frukost i sängen = (t-)
Att bli mysväckt OCH frukosten är klar i KÖKET eller VARDAGSRUMMET däremot.. 😀
Nej Kat, du är INTE ensam.
Frukost i sängen = (t-)
Att bli mysväckt OCH frukosten är klar i KÖKET eller VARDAGSRUMMET däremot.. 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:00Man kan ju servera det symboliskt vid sängen behöver ju inte förtäras i sängen 🙂
Man kan ju servera det symboliskt vid sängen behöver ju inte förtäras i sängen 🙂