Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

IKEA. (L)
(eller okej då.. inredning (L) och eftersom jag har häst som också kostar några kronor... *host, harkel* så passar IKEA min budget just nu)

Edit: Vad hände förresten med alternativet, först stallet, sen springa och SEN sitta i soffan och se på

@jessie haha ja den varianten funkar ju givetvis också 🙂

*noterar i den svarta boken att Jörgen är så flexibel i alla lägen att det snart börjar bli läge att kalla honom GummiTarzan*

(eller så jiddrar han bara för att få dejter??)

Nja men så pass mycket har jag lärt mig här i livet så jag kan vara jävligt flexibel. Givetvis funkar ju det bara om den andre också kan vara flexibel..

Jag vill INTE ha en kille som sitter vid datorn hela kvällen när man själv vill spela spel, mysa i soffan framför tv:n eller göra vadfasikensomhelst tillsammans. Hellre ensam på riktigt än ensam i ett förhållande.

Jag vill hitta en vän som jag är passio

@Katarina Ja det låter vettigt 🙂

Hur kan det vara vettigt att Kat letar efter en karl som är smartare än hon? Då lär hon ju förbli singel resten av livet! 😉

Ja, shit vad vi är vettiga. Och singlar. Hur det gick till är ju ett mysterium 😉

Jessie: Det var väl bara ett av alternativen? 😉

@ Jessie Ja, det kommer inte att bli lätt Haha Fast det är därför jag säger att han får vara driftig, äventyrlig, manligt självsäker - något som gör att jag inte känner mig överlägsen. För då blir jag tyvärr odräglig..