Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 13:31IKEA. (L)
(eller okej då.. inredning (L) och eftersom jag har häst som också kostar några kronor... *host, harkel* så passar IKEA min budget just nu)Edit: Vad hände förresten med alternativet, först stallet, sen springa och SEN sitta i soffan och se på
IKEA. (L)
(eller okej då.. inredning (L) och eftersom jag har häst som också kostar några kronor... *host, harkel* så passar IKEA min budget just nu)
Edit: Vad hände förresten med alternativet, först stallet, sen springa och SEN sitta i soffan och se på
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 13:36@jessie haha ja den varianten funkar ju givetvis också 🙂
@jessie haha ja den varianten funkar ju givetvis också 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 15:53*noterar i den svarta boken att Jörgen är så flexibel i alla lägen att det snart börjar bli läge att kalla honom GummiTarzan*
(eller så jiddrar han bara för att få dejter??)
*noterar i den svarta boken att Jörgen är så flexibel i alla lägen att det snart börjar bli läge att kalla honom GummiTarzan*
(eller så jiddrar han bara för att få dejter??)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:08Nja men så pass mycket har jag lärt mig här i livet så jag kan vara jävligt flexibel. Givetvis funkar ju det bara om den andre också kan vara flexibel..
Nja men så pass mycket har jag lärt mig här i livet så jag kan vara jävligt flexibel. Givetvis funkar ju det bara om den andre också kan vara flexibel..
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:14Jag vill INTE ha en kille som sitter vid datorn hela kvällen när man själv vill spela spel, mysa i soffan framför tv:n eller göra vadfasikensomhelst tillsammans. Hellre ensam på riktigt än ensam i ett förhållande.
Jag vill hitta en vän som jag är passio
Jag vill INTE ha en kille som sitter vid datorn hela kvällen när man själv vill spela spel, mysa i soffan framför tv:n eller göra vadfasikensomhelst tillsammans. Hellre ensam på riktigt än ensam i ett förhållande.
Jag vill hitta en vän som jag är passio
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:19@Katarina Ja det låter vettigt 🙂
@Katarina Ja det låter vettigt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:23Hur kan det vara vettigt att Kat letar efter en karl som är smartare än hon? Då lär hon ju förbli singel resten av livet! 😉
Hur kan det vara vettigt att Kat letar efter en karl som är smartare än hon? Då lär hon ju förbli singel resten av livet! 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:24Ja, shit vad vi är vettiga. Och singlar. Hur det gick till är ju ett mysterium 😉
Ja, shit vad vi är vettiga. Och singlar. Hur det gick till är ju ett mysterium 😉
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 16:24Jessie: Det var väl bara ett av alternativen? 😉
Jessie: Det var väl bara ett av alternativen? 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 16:25@ Jessie Ja, det kommer inte att bli lätt Haha Fast det är därför jag säger att han får vara driftig, äventyrlig, manligt självsäker - något som gör att jag inte känner mig överlägsen. För då blir jag tyvärr odräglig..
@ Jessie Ja, det kommer inte att bli lätt Haha Fast det är därför jag säger att han får vara driftig, äventyrlig, manligt självsäker - något som gör att jag inte känner mig överlägsen. För då blir jag tyvärr odräglig..