Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:12Nä, men vart går gränsen mellan att vara den man är och helt enkelt vara hänsynslös, egoistisk/egocentrerad eller helt enkelt lat/likgiltig?
T.ex. tycker jag att man kan städa om ens partner förmedlar att den skulle trivas bättre om det gick att sätta n
Nä, men vart går gränsen mellan att vara den man är och helt enkelt vara hänsynslös, egoistisk/egocentrerad eller helt enkelt lat/likgiltig?
T.ex. tycker jag att man kan städa om ens partner förmedlar att den skulle trivas bättre om det gick att sätta n
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:26Det är väl som med allt annat när det kommer till relationer...den är relativ...
Det är väl som med allt annat när det kommer till relationer...den är relativ...
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:30Nä vart gränsen går är ju jäkligt svårt....
Men vissa saker har ju diskuterats i diverse trådar som tex Vad man äter, hur,när,hur mycket man tränar. Ligga i soffan och pilla naveln sådant är ju saker som man inte direkt ska ändra hos sin partner och viss
Nä vart gränsen går är ju jäkligt svårt....
Men vissa saker har ju diskuterats i diverse trådar som tex Vad man äter, hur,när,hur mycket man tränar. Ligga i soffan och pilla naveln sådant är ju saker som man inte direkt ska ändra hos sin partner och viss
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:32Henrik samtidigt kan det ju vara egoistiskt att inte följa med till ikea bara för att du inte tycker om det eller hellre tränar, kan jag tycka i alla fall. Allt handlar ju om att ge och ta 🙂
Henrik samtidigt kan det ju vara egoistiskt att inte följa med till ikea bara för att du inte tycker om det eller hellre tränar, kan jag tycka i alla fall. Allt handlar ju om att ge och ta 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:33Jörgen: "Ge och få" heter det...;) Ta ska man inte behöva göra i ett förhållande...;)
Jörgen: "Ge och få" heter det...;) Ta ska man inte behöva göra i ett förhållande...;)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:35jo när det behövs bärhjälp eller så. Men att avstå träning varje helg för göra aktiviteter man inte uppskattar är en annan femma.
jo när det behövs bärhjälp eller så. Men att avstå träning varje helg för göra aktiviteter man inte uppskattar är en annan femma.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 11:55Tobias (t+) Helt rätt fast vi ofta säger det andra.
Tobias (t+) Helt rätt fast vi ofta säger det andra.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 12:18(t+) Tobias helt rätt..
´jo när det behövs bärhjälp eller så. Men att avstå träning varje helg för göra aktiviteter man inte uppskattar är en annan femma.´
Nej givetvis inte varje helg....Är väl jag som är speciell och intresserar mig för typ inredni
(t+) Tobias helt rätt..
´jo när det behövs bärhjälp eller så. Men att avstå träning varje helg för göra aktiviteter man inte uppskattar är en annan femma.´
Nej givetvis inte varje helg....
Är väl jag som är speciell och intresserar mig för typ inredni
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 13:11Jag uppskattar att vara tillsammans med den jag älskar, sedan får man ju ge och ta vad gäller aktiviteter. Det är kanske inte jättekul att gå på fotboll, men gör man det tillsammans så är ju det grejen. Jag förstår inte de par som lever i symbios men inte
Jag uppskattar att vara tillsammans med den jag älskar, sedan får man ju ge och ta vad gäller aktiviteter. Det är kanske inte jättekul att gå på fotboll, men gör man det tillsammans så är ju det grejen. Jag förstår inte de par som lever i symbios men inte
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 13:19Ett "mellanting" är nog det bästa tror jag. är ju bara kul om den andre har lite egna intressen och liknande 🙂
Ett "mellanting" är nog det bästa tror jag. är ju bara kul om den andre har lite egna intressen och liknande 🙂