Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 22:58Tobias: Ok... Så jag antar att en TV tittande brutta som upptar halva soffan och kliar sig i naveln inte är det du letar efter?
Tobias: Ok... Så jag antar att en TV tittande brutta som upptar halva soffan och kliar sig i naveln inte är det du letar efter?
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 22:58Kunde du inte läsa mitt leende genom texten?
Kunde du inte läsa mitt leende genom texten?
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:00Bennu: Inte dirkt det man vill komma hem till efter en lång dag på jobbet...;)
Jag missade nog det Helena...;)
Bennu: Inte dirkt det man vill komma hem till efter en lång dag på jobbet...;)
Jag missade nog det Helena...;)
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:03DAMN! (#)
😉
DAMN! (#)
😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:04"en TV tittande brutta som upptar halva soffan och kliar sig i naveln" är väl ok men behöver ju inte ligga i soffan och titta på tv varje dag 😉
*EDIT
Eller det är väl ok om hon gör det varje dag men inte hela tiden. Pilla naveln kan väl vara charmigt hi
"en TV tittande brutta som upptar halva soffan och kliar sig i naveln" är väl ok men behöver ju inte ligga i soffan och titta på tv varje dag 😉
*EDIT
Eller det är väl ok om hon gör det varje dag men inte hela tiden. Pilla naveln kan väl vara charmigt hi
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:05hehe...ja, så är det Bennu...(H)
😉
hehe...ja, så är det Bennu...(H)
😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:11Ok... Så det är bättre om hon inte är hemma när ni kommer hem för att hon är ute och tränar? Men det kan jag faktiskt ställa upp på!
"Älskling, imorgon kommer jag hem runt kl. 22 efter mitt klätterpass. Vore ju najs om det stod färdig mat på bordet då!
Ok... Så det är bättre om hon inte är hemma när ni kommer hem för att hon är ute och tränar? Men det kan jag faktiskt ställa upp på!
"Älskling, imorgon kommer jag hem runt kl. 22 efter mitt klätterpass. Vore ju najs om det stod färdig mat på bordet då!
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:13Ok/Funkar för mig Bennu 😉
Ok/Funkar för mig Bennu 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 23:16Kan funka Bennu...om min partner accepterar att man vissa helger tränar 6-7 timmar i sträck...ibland tom längre...;)
Men om jag får info dagen innan så lär ju jag jobba eller oxå träna...;)
Kan funka Bennu...om min partner accepterar att man vissa helger tränar 6-7 timmar i sträck...ibland tom längre...;)
Men om jag får info dagen innan så lär ju jag jobba eller oxå träna...;)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:38Så du passar inte på och lagar en god middag i stället?
Så du passar inte på och lagar en god middag i stället?