Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 15:32Hm, tydliga plakat verkar funka...
Hej Kat! Ska vi hångla!
EDIT: Springa! Springa menar jag naturligtvis BILD:http://sebsauvage.net/images/smiley_innocent.gif
Hm, tydliga plakat verkar funka...
Hej Kat! Ska vi hångla!
EDIT: Springa! Springa menar jag naturligtvis BILD:http://sebsauvage.net/images/smiley_innocent.gif
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:06Bättre springa i fel fil än fila i fel springa. Kom ihåg: endast tågen går säkra på spåren!
Bättre springa i fel fil än fila i fel springa. Kom ihåg: endast tågen går säkra på spåren!
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 01:18...det blir mycket lättare, och dessutom roligare - vilket gör att det blir lättare - att gå och lägga sig i (för)tid då!! *kikar på klockan och tänker, nää nu blev det lika sent inatt igen :-(*
...det blir mycket lättare, och dessutom roligare - vilket gör att det blir lättare - att gå och lägga sig i (för)tid då!! *kikar på klockan och tänker, nää nu blev det lika sent inatt igen :-(*
Quote from ellen olsson on 19 October 2010, 08:20Lotta, var det ingen som låg och väntade på dig kl. 01:18 alltså? 😉
Lotta, var det ingen som låg och väntade på dig kl. 01:18 alltså? 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 19:52Vi killar saknar partner mest på morronen,de är då vi...har vissr"det blir så i samband med man är kissenödig"-funktion..min fd ville ofta göra de på kvällen då vi lagt oss o innan man skulle soma...men då e man ju trött...:-(
Vi killar saknar partner mest på morronen,de är då vi...har vissr"det blir så i samband med man är kissenödig"-funktion..min fd ville ofta göra de på kvällen då vi lagt oss o innan man skulle soma...men då e man ju trött...:-(
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 20:37Var det den BÄSTA anledningen du kunde hitta till att ha en partner, Mikael? *skrattar* Ok... Bra att veta att de som lyckas osingla sig fyller en viktig funktion. Själv föredrar jag nog att _inte_ vara en "morgonståndsavhjälpare" (eller vad det var du sy
Var det den BÄSTA anledningen du kunde hitta till att ha en partner, Mikael? *skrattar* Ok... Bra att veta att de som lyckas osingla sig fyller en viktig funktion. Själv föredrar jag nog att _inte_ vara en "morgonståndsavhjälpare" (eller vad det var du sy
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 20:40Innan morgonkaffet!!?!
Innan morgonkaffet!!?!
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 20:56Undrar hur Homer Simpson hade gjort ? (så många goda asgarv jag fått genom den serien...) Bäst e ju lillen me nappen o nappljudet...som ja skrattar 😀
Undrar hur Homer Simpson hade gjort ? (så många goda asgarv jag fått genom den serien...) Bäst e ju lillen me nappen o nappljudet...som ja skrattar 😀
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 22:32finns miljoner anledningar till varför.
Men kan sakna någon att bara prata med,
någon att kunna berätta för att det hänt något kul eller när det hänt något tråkigt.
Kan sakna någon att gosa med, kramas, en sådan enkel sak som att tex kyssa en sin flic
finns miljoner anledningar till varför.
Men kan sakna någon att bara prata med,
någon att kunna berätta för att det hänt något kul eller när det hänt något tråkigt.
Kan sakna någon att gosa med, kramas, en sådan enkel sak som att tex kyssa en sin flic
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 22:35Jörgen, dina skäl känns ju lite trevligare än att vilja "tömma" på morgonen (#)
Jörgen, dina skäl känns ju lite trevligare än att vilja "tömma" på morgonen (#)