Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:10Kalle har ju rätt,för jag är 1 mager skit..173 o ynka 62 kg...
Kalle har ju rätt,för jag är 1 mager skit..173 o ynka 62 kg...
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:13Gått?
Kan inte vara någon här på fb. Här springs eller cyklas det 🙂
Gått?
Kan inte vara någon här på fb. Här springs eller cyklas det 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:18Nä,gonatt på er,jag är dyngtrött efter landet o all friskluft..ni är för härliga,vi snackar vidare imorron...:-)
Nä,gonatt på er,jag är dyngtrött efter landet o all friskluft..ni är för härliga,vi snackar vidare imorron...:-)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:06Jag vill träffa nån som Katarina P, raka rör, inga tvetydigheter. "Här ska kärleken sprudla! Basta!" 😀
Hej Katarina 😉Jag vill träffa en partner för att slippa känslan/tankarna "Det här var en häftig upplevelse, jag önskar jag hade nån att dela den med
Jag vill träffa nån som Katarina P, raka rör, inga tvetydigheter. "Här ska kärleken sprudla! Basta!" 😀
Hej Katarina 😉
Jag vill träffa en partner för att slippa känslan/tankarna "Det här var en häftig upplevelse, jag önskar jag hade nån att dela den med
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:24Hej Eric 😀
Hej Eric 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:19Partner? Nä, det skulle ju ta tid från träningen.
Om inte...
"Sökes: Tjej som springer milen på strax under timmen och som vill tillbringa helger i löparspåret för att orka längre och springa snabbare. Mys efteråt om vi orkar."
Partner? Nä, det skulle ju ta tid från träningen.
Om inte...
"Sökes: Tjej som springer milen på strax under timmen och som vill tillbringa helger i löparspåret för att orka längre och springa snabbare. Mys efteråt om vi orkar."
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:34Henrik: (t+) Tyvärr en ekvation som inte går ihop...om man inte har separata sovrum...för det är nog lätt att man blir kvar i sängen i stället för att sticka ut och träna...;)
Henrik: (t+) Tyvärr en ekvation som inte går ihop...om man inte har separata sovrum...för det är nog lätt att man blir kvar i sängen i stället för att sticka ut och träna...;)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:39Hej Henrik 😀
Hej Henrik 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:18Jag vill träffa en partner för att ha någon som pysslar om mig när jag är fast i soffan och har tråkigt.
Nåja, kanske finns några fler anledningar för att skaffa partner. Ska försöka komma på några fler;)
Jag vill träffa en partner för att ha någon som pysslar om mig när jag är fast i soffan och har tråkigt.
Nåja, kanske finns några fler anledningar för att skaffa partner. Ska försöka komma på några fler;)
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 14:40haha men just nu är det ju en jäkligt bra orsak 😉
haha men just nu är det ju en jäkligt bra orsak 😉